Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LP JR 2


Anbefalte innlegg

Hei , hvis du ser bilde nr to i starten av tråden, ser du malen, hvit med sort midtlinje og omriss. Den laget jeg selv av MDF, etter å ha tegnet av fra en tegning på nettet om jeg skalerte opp på TV-skjermen  med dataen koblet til. Skar den ut med stikksag og raspet/filte/pusset. Men det går også an å gjøre om du beskriver, men kanskje mer arbeidskrevende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er den ferdig,  jeg ble fornøyd, lettspilt og grei. Polerte ikke, det ble silkematt finish . Kanskje det blir en logo etterhvert også, eller den havner på Finn for å finansiere nye prosjekter. Fikk elektronikk inkl pickup til en fordelaktig pris, men det var i utgangspunktet tenkt noe annet til denne. Men det kommer som sagt nye prosjekt etter denne.

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1220.JPG

IMG_1230.JPG

IMG_1233.JPG

  • Liker 8
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/27/2017 at 4:26 PM, arneK said:

Da er den ferdig,  jeg ble fornøyd, lettspilt og grei. Polerte ikke, det ble silkematt finish . Kanskje det blir en logo etterhvert også, eller den havner på Finn for å finansiere nye prosjekter. Fikk elektronikk inkl pickup til en fordelaktig pris, men det var i utgangspunktet tenkt noe annet til denne. Men det kommer som sagt nye prosjekt etter denne.

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1220.JPG

IMG_1230.JPG

IMG_1233.JPG

Superfin!

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.