Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan noen redde signalchainen min?


Anbefalte innlegg

Hei. Får kjeft av medgitatisten min for at kabellengden min er for lang og at jeg derfor mister mye diskant. Hvordan skal jeg fikse opp i dette? Synes det er mye å kjøpe en buffer, men kan være løsningen. Ikke vet jeg. 

Signal Chainen er: Gitar- polytune- maxon od9- russisk big muff- ep booster- mxr carbon copy- Trex creamer reverb- Amp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, bublemark skrev:

Hei. Får kjeft av medgitatisten min for at kabellengden min er for lang og at jeg derfor mister mye diskant. Hvordan skal jeg fikse opp i dette? Synes det er mye å kjøpe en buffer, men kan være løsningen. Ikke vet jeg. 

Signal Chainen er: Gitar- polytune- maxon od9- russisk big muff- ep booster- mxr carbon copy- Trex creamer reverb- Amp

Rart om det ikke er noe buffer i en av disse pedalene..? Ikke vet jeg, men du kan da vel låne en Boss TU-x å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange snille svar her ass!
Skal prøve å skaffe en Boss tuner kanskje, for å sjekke, evt putte blues driveren i kretsen.

Grunnen til at han var pirkete var at han plugga rett inn i ampen clean med kortere kabel, og diskanten holdt seg bedre. Ser poenget med Diskantknappen da.
Vi bruker jo to forskjellige gitarlyder, der hvor jeg skal ta meg av litt mørkere riffing, så diskant er kanskje ikke det viktigste. Menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.