Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meldinger - innboks ... Vis siste først


juzzizhow

Anbefalte innlegg

Kommer litt ann på hvordan man åpner 'samtalen' ...

Men hvis jeg 'Går til innboks' fra menyen ser jeg samtalene til venstre, med en "preview" av siste melding ... Men hvis jeg åpner en samtale vises den med første melding først ...
Noe som jo ikke er et problem i det hele tatt hvis det er snakk om bare noen få meldinger ... Men hvis man diskuterer, kverlulerer og filosoferer over flere sider savner jeg å kunne sortere med seneste melding først ...

F.eks her er en samtale jeg og Truckstop Chuckie startet i Mars ... Siste melding blev sendt forrige lørdag ... Handler jo ikke lenger om SG:en, men 'You get the point' ? :-)
 

Prøvd å lete etter noe 'sort in reverse order' valg eller noe ... ?

GN_Innboks.png

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/25/2017 at 8.28, juzzizhow skrev:

Noe som jo ikke er et problem i det hele tatt hvis det er snakk om bare noen få meldinger ... Men hvis man diskuterer, kverlulerer og filosoferer over flere sider savner jeg å kunne sortere med seneste melding først ...

Normalt så skal man komme til siste melding om man klikker på datoen i den gjeldende meldingen - eller i den gjeldende posten, men det ser ikke ut som den funksjonaliteten er der. 

Vi kommer til å få en større overhaling av forumet om en ukes tid så da kan vi se hva som skjer etter den tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.