Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Live 8 - NRK1 og NRK2 lørdag 2 juli 15:00 - 03:00


Satriani

Anbefalte innlegg

OI! Oppdaget nettopp at NRK1 skal sende mye fra Live 8!

Dere får ta en titt på sidene til NRK selv. Men det starter ca 15:00 på NRK1

og skal være flere sendinger utover kvelden. Slutt ca 03:00 :D

Endelig en skikkelig storkonsert igjen.

Live 8 arrangeres 20 år etter Live Aid og initiativtaker er som den gang Bob Geldof, som utrettelig fører en kamp mot fattigdom og urettferdighet i Afrika. Live 8 finner sted samtidig i London, Paris, Roma, Berlin og Philadelphia. Artistene som opptrer er i absolutt verdensklasse: Mariah Carey, Coldplay, Elton John, Madonna, Paul McCartney, Pink Floyd, A-ha, Robbie Williams,U2, REM, Crosby, Stills and Nash, Keane, Lauryn Hill, Stevie Wonder, Jay-Z, Destiny's Child m.fl. BBC produserer verdenssendingen av Live 8 og velger ut godbitene fra de fem byene

http://www.nrk.no/musikk/4824541.html

Mere info fra NRK:

NRK vil blant annet sende fra konserten i Hyde Park, London der artister som Pink Floyd, Madonna, R.E.M, U2, Paul McCartney, Sir Elton John, Coldplay og Robbie Williams står på scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe bra. Bare de viser Pink Floyd så er jeg fornøyd :D

Pink Floyd skal spille nest sist og de skal spille Breathe' date=' Comfortably Numb og Wish You Were Here.[/quote']

Digg det er yndlingssangene mine, liker også"see emily play veldig godt, men det får så være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe bra. Bare de viser Pink Floyd så er jeg fornøyd :D

Pink Floyd skal spille nest sist og de skal spille Breathe' date=' [b']Comfortably Numb og Wish You Were Here.

Breathe er jo en av deres beste låter, men hvorfor skal de alltid spille de to?! De er laaaangt fra de beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe bra. Bare de viser Pink Floyd så er jeg fornøyd :D

Pink Floyd skal spille nest sist og de skal spille Breathe' date=' [b']Comfortably Numb og Wish You Were Here.

Breathe er jo en av deres beste låter, men hvorfor skal de alltid spille de to?! De er laaaangt fra de beste...

Jeg hadde personlig håpet på Shine On You Crazy Diamond som er min personlige favoritt, men men... Skal koble stereoanlegg-høytalerene til TVen og da blir det kongelyd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe bra. Bare de viser Pink Floyd så er jeg fornøyd :D

Pink Floyd skal spille nest sist og de skal spille Breathe' date=' [b']Comfortably Numb og Wish You Were Here.

Breathe er jo en av deres beste låter, men hvorfor skal de alltid spille de to?! De er laaaangt fra de beste...

Jeg hadde personlig håpet på Shine On You Crazy Diamond som er min personlige favoritt, men men... Skal koble stereoanlegg-høytalerene til TVen og da blir det kongelyd da!

Heller den, ja. Min våte drøm hadde vært hele Echoes eller A Saucerful Of Secrets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde personlig håpet på Shine On You Crazy Diamond som er min personlige favoritt, men men... Skal koble stereoanlegg-høytalerene til TVen og da blir det kongelyd da!

Heller den, ja. Min våte drøm hadde vært hele Echoes eller A Saucerful Of Secrets :)

Min våte drøm hadde vært SOYCD i fullversjon, alle delene. Faktisk hadde jeg dødd av orgasme hvis de hadde dradd hele WYWH, Animals eller DSotM.

Breathe er jo en av deres beste låter, men hvorfor skal de alltid spille de to?! De er laaaangt fra de beste...

Fordi de er blandt de mest spilte sangene deres, og dermed godt innøvd, og fordi de ikke akkurat er de vanskeligste heller.

pink floyd er kjedlig  :?  :cry:

Og du er er en sammenrullet avis (hadde tenkt å skrive noe mer slibrig, men fant meg for god til det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde personlig håpet på Shine On You Crazy Diamond som er min personlige favoritt, men men... Skal koble stereoanlegg-høytalerene til TVen og da blir det kongelyd da!

Heller den, ja. Min våte drøm hadde vært hele Echoes eller A Saucerful Of Secrets :)

Min våte drøm hadde vært SOYCD i fullversjon, alle delene. Faktisk hadde jeg dødd av orgasme hvis de hadde dradd hele WYWH, Animals eller DSotM.

Breathe er jo en av deres beste låter, men hvorfor skal de alltid spille de to?! De er laaaangt fra de beste...

Fordi de er blandt de mest spilte sangene deres, og dermed godt innøvd, og fordi de ikke akkurat er de vanskeligste heller.

pink floyd er kjedlig  :?  :cry:

Og du er er en sammenrullet avis (hadde tenkt å skrive noe mer slibrig, men fant meg for god til det.)

Ja! Er enig der, Tarin ;)

Jeg hadde dødd av orgasme hvis de hadde spilt noen av Syds komposisjoner. F.eks. Astronomy Domine, Flaming eller See Emily Play :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.