Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flere som bare spiller alene?


Clad

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt gitar siden gitar siden 10-årsalderen (26 nå), men bare som en hobby jeg har drevet med alene. Nå føler jeg at jeg godt kunne tenkt meg å spille sammen med noen. Ikke for å gjøre noe stort og seriøst ut av det, bare for gøy. Er det noen flere i Osloområdet som bare spiller alene som kunne tenkt seg litt samspill?

Endret av Clad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei, jeg har spilt gitar siden 10-årsalderen (21 nå) på hobbybasis alene slik som du beskriver. Jeg har nettopp flyttet til Oslo og kunne tenke meg å finne noen å spille sammen med. Hva slags musikk er det du liker å spille? Jeg har spilt en del innenfor metalsjangeren, men har nylig fått øynene opp for blues/bluesrock. Jeg liker det meste av gitarbasert musikk, så jeg føler ikke at sjanger er noen stor begrensning. Hvis du kunne tenke deg å ha en prøve-jam er det bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...
8 timer siden, Ofreddo skrev:

Gitarist her og1f609.png bor i Oslo , blir gjerne med på jamming. 35 år spilt siden 15. Men vært noen år uten. Rock/metal , du

Ser ut som om de andre i tråden her ikke har vært aktiv på omtrent et halvt år (minst), så anbefaler deg egentlig å starte en egen tråd hvor du legger ut litt om hva du ser etter, hvor du ønsker å øve, osv., så får du kanskje respons fra noen som er litt aktiv i dag og. Også stenger jeg bare denne tråden, for her tror jeg ikke vi kommer noen vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.