Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Universal" rackører?


Naigewron

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en brukt rackmontert amp (Laney IRT Studio), men en tidligere eier har rotet bort rackfestene. Er det noen som vet om det finnes en eller annen for for "universalfeste" som jeg f.eks. kan drille til selv eller som har et annet smart patent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo omtrent som tremoloarmer, trussroddeksler og diverse smådeler til gitarer. Det må finnes et vanvittig lager av slike ting i de tusen hjem, bare overgått av sokker som mangler partner.

Du kjenner ikke noen som jobber innen IT? Ikke uvanlig at "pizzaeskeservere" blir byttet ut. De har rackører, gjerne løse..
Hvis du trenger, har jeg 2- units-ører liggende, og sender de gjerne til deg hvis du donerer et passende beløp til for eksempel Frelsesarmeen, Leger uten genser eller en eller annen veldedig organisasjon. Ser ikke for meg mye penger, mest slik at det omtrent dekker protoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
15 timer siden, CastorFiber skrev:

Jeg fant et sett, men det er for en unit. Leter videre.

Edit- fant et pizzaeskeserver-kabinett. Det er på to units, og har rackører. Kan skru de av og sende, hvis det er noe du kan bruke.

Beklager, jeg har glemt å oppdatere tråden her. Etter en del forsøk og mailer til butikker, importør og Laney direkte fikk jeg til slutt bestilt originalfester til ampen for en ukes tid siden. Har ikke fått dem enda, men det ser ut til at det skal ordne seg.

Takk for hjelp uansett, og beklager hvis jeg har sendt deg inn i mørke bakrom for å lete etter utstyr til meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.