Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY road case


Geralt_of_Rivia

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk ny amp for noen uker siden, og tenker jeg bør ha en kasse til den. Prøvde å google litt, men har ikke funnet noe.. Eneste jeg fant ut av er stor road kasser er svindyr.

 

Tenker derfor å prøve å lage det selv.   Lager det i kryssfiner tenker jeg. Har dere noe tips å komme med? (Hvor jeg kan få tak i metallet som bør være på hjørner, og hva jeg kan bruke som polstring innvendig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til polstring kan du bruke disse fra Biltema, Det avhenger jo av at du synes de er tykke nok. Varenummer 369221.

Når det gjelder lister, så hadde de det på Clas, men det virker som om det er byttet ut til fordel for enda en type vaffeljern. Tror kanskje de selger det på Ljudia Andre musikkforretninger kan også skaffe slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Thomann. De har billige Thon flightcaser. Sikkert ikke til akkurat din amp, men kanskje noe som er i nærheten. Da er det jo bare å legge i litt ekstra padding. :)

Jeg har en til min topp, og den er ikke merkbart dårligere i kvalitet enn f.eks. Rufo og Capro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.