Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Telemaster, men omvendt


Anbefalte innlegg

Den ‎02‎.‎07‎.‎2017 at 23.24, bublemark skrev:

Oppgraderer om jeg gidder. Har ikke så mye å legge ut med, ettersom jeg er student. 

Men styrekortvender, da... Er ikke det å dra det litt vel lavt??? Det er ikke mer enn 15€ for Fender USA vender her i alle fall. Prisene ligner vel i Norge. Så fattig kan du vel ikke være??? Du må ha mekanisk vender, vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to type Blade vendere - de som har et firkantet kretskort og som sitter på alle strater som er billigsaker og de mekaniske som sitter på de dyere for eksempel alle ekte Fender. Jeg vet ikke hva den type vender heter på fagspråket. Angåemde resten av sakene hans ser det jo kurrant ut, Aplha pots er jo bra. 

Men generellt er det en kul gitar.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rottenikken skrev:

Men styrekortvender, da... Er ikke det å dra det litt vel lavt??? Det er ikke mer enn 15€ for Fender USA vender her i alle fall. Prisene ligner vel i Norge. Så fattig kan du vel ikke være??? Du må ha mekanisk vender, vel....

Må du gi deg. Hva har du med å stille spørsmål ved den økonomiske situasjonen til trådstarter å gjøre? 

TS ga et aldeles adekvat svar på dette tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan det. Prøv å legge pickupledningene direkte på Jack pluggen, og den må selvsagt være koblet til forsterker. Den ene på jord og andre på hot, så ser du om den er i live.En meget enkel funksjonstest.

Endret av arneK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.