Gå til innhold
Anettemor

Medlemmer søkes til rockeband i Hamar

Anbefalte innlegg

Hei 

jeg er ei 17 år gammel jente fra Hamar som trenger medlemmer til et rockeband. Jeg er selv vokalist og elsker denne sjangeren. Så  hvis noen er interessert vennligst ta kontakt på 91869855

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Instrumentical
      Heisann,
      Jeg er en 27 år gammel kar fra Bergen som søker et seriøst band å joine.
      Hovedinstrumentet mitt er bass gitar men jeg spiller mye annet i tillegg. Bass har jeg spillt av og på i ca 10 år og har alltid hatt en forkjærlighet for flere strenger enn 5...
      Nå spiller jeg for det meste proggete ting og har en Ibanez BTB7 (7-strengs) stemt i drop A. Det er ikke et must å gå så tungt, men jeg liker å ha muligheten.
      Jeg driver mye med tapping men det er ikke noe jeg er nødt til å gjøre i en band sammenheng. Jeg er sterkt imot det å flekse på instrumenter bare fordi muligheten er der så jeg er ikke ute etter å ta over hele lydbildet.

Her skal jeg også være helt ærlig og si at jeg er litt rusten for tiden. Bodde i Japan fram til nå nylig og det ble lite spilling der borte. Men i disse dager har jeg ingen ting annet på agendaen enn en deltidsjobb i butikk så jeg ser meget seriøst på det å bli med i et band igjen. Jeg er klar til å jobbe meg opp til å spille konserter og satse alt!

Ellers kan jeg si at jeg er ganske grei å ha med å gjøre ^^
      Alltid positiv og er ingen fan av krangling. Så lenge vi har noe tøft materiale å jobbe med og vi spiller tight så må da alle være fornøyd!
      Punktlig og presis er jeg og, huehue

Som sagt liker jeg prog, men jeg føler meg ikke bundet til noen sjanger. Har jo flere strenger tilgjengelig så det hadde vært gøy å kunne brukt det til noe som passer låtene.
      Men jeg er definitivt ikke en danseband bassist som bare står der og spiller ompa ompa...

Sammen med tidligere band så har vi spillt mye Dream Theater og Rush (både øving og live) så jeg vil si jeg har et kompetent nivå på bassingen.

Mine hovedinspirasjoner er band som Dream Theater, Rush, Redemption, Opeth, Scale the Summit, Tetrafusion, Haken etc (også en del japansk musikk og film/spill musikk)

Legger ved noen snasne bilder av meg selv, enjoy

Håper virkelig noen trenger en spretten bassist til noen prosjekter her i Bergen!
      Skjult innhold - vennligst logg inn
    • Av minigrill
      Vi er to stykk fra Elverum/Hamar som undrer seg om det finnes en trommis i Kongsvingerområdet. Vi er henholdsvis i slutten av 20- årene, uten at alder er en hindring. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert i et spennende musikkprosjekt 🙂
    • Av Negersunn
      Vi søker ny vokalist og bassist til vårt hobbyband The Power Penetrators. 
      Du må like rock fra 80 tallet frem til i dag. Vi spiller egne og cover låter og vi har øvingslokale i en garasje på Lierskogen. Vi gjør spillejobber i lokalområdet, men vi har ingen ambisjoner om å bli store.
      Er du interessert ta kontakt. SMS: 97187239
    • Av Ca3ne
      Hei, jeg hjelper en venn med å nå ut til så mange som mulig.
      Han heter Jack Doolan, og er en erfaren gitarlærer fra London, der han underviser i alle aldre og sjangre. Innenfor rimelighetens grenser kommer han gjerne hjem til deg for undervisningen, men detaljene avtaler dere selv. Han har et tett program til tider, da han synger og spiller i det London baserte bandet Cypher 16, men han ønsker å starte opp også her, så tider for undervisning finner dere ut av. Du kan selv lese på den nyopprettede siden hans, eller søke på bandet om du er interessert. En gylden mulighet til å lære av noen som faktisk driver med det!
      Han kontaktes via mail på doolan.jd@gmail.com
      eller på facebook. Under er adressen til facebooksiden hans.
    • Av peter333
      Attention drummers! Oslo rock/blues band leter etter trommis til å jamme med, vi er to gitarister, en som også er på lead vocals, og en bassist, men vi mangler en trommis. Vi er selv mellom 20-23 år gamle. Prøver å få til minst en jam i uka og har selv rundt 4-5 år med erfaring, but anyone is welcome. Hvis du er interessert i å ta en jam og en pils med gutta etterpå ta kontakt på tlf. 95414805 🤘

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.