Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gibson explorer! THE guitar?


solidsnake_971

Anbefalte innlegg

Spray plekterplata, så blir den skitfin ;) Skal ha min rød (på svart gitar).

Grom lyd i 500T pickupen, samt jeg liker explorer halsen. Vil likevel ikke anbefale explorer som en øvelsesgitar, siden de er svintunge og vil garantert ta livet av skulderen din.

Har ikke prøvd Dean sine, men jeg synes ikke stort om de enorme headstockene. Sikkert flotte instrumenter likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe ny gitar. lurer derfor på om gibson explorer er så bra som den sies å være.

Trodde du nettopp har ronka deg til en B.C Rich øks jeg, "Snakie" ( :P )... Er du stinn av gryn, eller ombestemte du deg !?!?

Jaja.. Jeg kjenner ikke til explorer, men dersom det bare er en versjon av les paul, vil jeg ikke anbefale den for ei krone.. Uansett om den koster 3000 eller 14000.. Jeg liker verken fasong, vekt, hals, etc.. men dersom vi snakker om en explorer, som IKKE er en versjon av les paul, vil jeg ikke si noe.. med mindre det ikke er den du hadde før, Steinern ?? Da vil jeg heller ikke anbefale den..Sorry Stein :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skjønte helt hva du ville frem til Mikke :/

En gibson explorer er en gibson explorer, mens en les paul er en les paul. Explorer er mao. en annen gitar enn les paul.

Ser helst slik ut:

33723.jpg

Så hvis du fra før vet hvordan en Les paul ser ut, så burde du klare å se forskjeller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.