Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BOOOOST


Anbefalte innlegg

er sikkert utallige poster ang. dette men det må man rekne med :P

Jeg trenger en pedal til å booste lead'n på min Marshall dsl50 .... må ha en pedal som kan presse ut litt heavy lyd da :P

har hørt mye varmt om tubescreameren, aldri prøvd den selv da..... Noen synspunkt?? :roll: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mxr Distortion+ (og Zakk's model), dod250 (og yjm308), Tubescreamer og boss sd-1 (som kan gjøres om til en tilnærmet tubescreamer med et enkelt inngrep)... Tror bosspedalen er det rimeligste alternativet, og den har jo litt mer "gain" enn tubescreameren...

Finnes jo uttallige alternativer her ellers... så det er jo bare hovedsakelig prøv og kjøp. Bruker selv en Hughes and Kettner Tubefactor og synes den er genial, menden er kanskje litt dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det finnes jo utallige boostere på markedet

Av rene boostere har man jo

AC og RC booster fra Xotic

TimeMachine Boost

Pete Cornish har vel det beste utvalget boostere jeg har sett...

Jeg har ikke testet TubeScreameren til å få presset en vrengkanal, bare som en slags crunch lyd, noe jeg synes den gjør dritbra. Ellers har du jo også T-Rex Mudhoney, Boss SD-1, Boss DS-1...

Bygg en selv...

Dra i en butikk og test masse. Er vel ikke den ampen som er vanskeligst å finne i en sjappe ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.