Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

File bånd


SunMaster

Anbefalte innlegg

Jepp, som @Sugardaddy65 sier. Er det omfattende, dvs i hele halsretningen (alle bånd) er 1 500,- en fair pris. Men da skal du selvsagt forvente ordentlig arbeid. Jeg tar 1 500,-, og da legger jeg inn setup, nye strenger, ny nut og etterkontroll. Tar også en generell sjekk på hele gitaren, elektronikk innbefattet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er flinke og har alt utstyr liggende klart tar det antakelig på 2-3 timer . Men som nevnt spørs det hva som gjøres , hvor mye slitasje det er , type bånd etc. . Her i Stavanger/nord Jæren området skal de firma jeg kjenner til ha 2500,- for å gjøre det . Så 1500,- er egentlig en grei pris .

Hva gitar er det snakk om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

De som er flinke og har alt utstyr liggende klart tar det antakelig på 2-3 timer . Men som nevnt spørs det hva som gjøres , hvor mye slitasje det er , type bånd etc. . Her i Stavanger/nord Jæren området skal de firma jeg kjenner til ha 2500,- for å gjøre det . Så 1500,- er egentlig en grei pris .

Hva gitar er det snakk om ?

Det heter HVILKEN gitar...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

De som er flinke og har alt utstyr liggende klart tar det antakelig på 2-3 timer . Men som nevnt spørs det hva som gjøres , hvor mye slitasje det er , type bånd etc. . Her i Stavanger/nord Jæren området skal de firma jeg kjenner til ha 2500,- for å gjøre det . Så 1500,- er egentlig en grei pris .

Hva gitar er det snakk om ?

Det var i utgangspunktet et ny Firebird. 2013-modell. Kjøpte den brukt via finn. Lukter nytt enda, og det står originale gibson-strenger på den som kjennes nye ut. Men har aldri opplevd maken til uspillbar gitar. Og samme hvordan jeg gjør det med oppsett begynner det å klirre ved bånd 12. Gibson kan plekke seg i ræ** :-)

Men nå har jeg fått det gjort til en grei pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fire år kan mye skje etter at den har passert QC på fabrikk. Firebird er jo også en neck through- konstruksjon som kan gjøre den mindre stabil enn andre konstruksjoner. Fikk du vite hva som måtte til for å rette gitaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.