Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe tommelplekter


Stensrud

Anbefalte innlegg

Jeg så etter nye å prøve samtlige musikkforretninger jeg gikk inn i, i minst femten år. Så prøvde jeg å bestille noen greier på nett, bl.a et man skulle koke og bøye til mens plasten ennå var myk og greier. Har ennå til gode å finne et jeg klarer å ha på tommelen mer enn et par minutter.

Endret av OsamaFetLaden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her er veldig behagelige. De er små i størrelsen, og uslitelige

http://www.stringsandbeyond.com/search.html?query=fred+kelly+thumb+picks

Det er best å bestille på adressen under. Da kan du velge å bestille forskjellige tykkelser og størrelser i mindre antall. Stringandbeyond selger vel bare pakker på 24, og da er det litt trist om de ikke passer. Anbefaler forresten de gule som er tynnest og ikke den orange (medium) som er på bildet, men det er jo smaksak :)

http://www.eaglemusicshop.com/search.asp?q=fred+kelly+thumb+pick

 

fred-kelly-delrin-slick-pick-thumbpick-set-of-2-17.gif

fred-kelly-delrin-speed-thumb-picks-set-of-2-10.gif

Endret av Svein1960
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Svein1960 skrev:

Takk for tipset om å bestiile her :) 

Har også eksperimentert litt med tommelplekter de siste dagene. Foreløpig så liker jeg best Bumblebee Jazz, men slick pick er også bra. Det eneste er at de jeg hadde liggende var litt små, så bestilte et par stk i større str. Varmt vann metoden hjelper fint det, men satser på at de jeg bestilte passer perfekt :)

Bruker de nesten som et standard plekter da, i kombinasjon med hybridpicking. Pekefingeren som støtte. 

Overraskende behagelig å spille slik, så jeg skal jobbe en del med dette fremover.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MAa skrev:

Takk for tipset om å bestiile her :) 

Har også eksperimentert litt med tommelplekter de siste dagene. Foreløpig så liker jeg best Bumblebee Jazz, men slick pick er også bra. Det eneste er at de jeg hadde liggende var litt små, så bestilte et par stk i større str. Varmt vann metoden hjelper fint det, men satser på at de jeg bestilte passer perfekt :)

Bruker de nesten som et standard plekter da, i kombinasjon med hybridpicking. Pekefingeren som støtte. 

Overraskende behagelig å spille slik, så jeg skal jobbe en del med dette fremover.

 

Fred kelly sine er utrolig bra, du kjenner dem nesten ikke på fingen og stoffet de er laget av er utrolig slitesterkt. Du blir garantert fornøyd. Jeg bestilte både medium og large og regnet med at medium ville passe, men de er litt små i størrelsen så large passet bra. Du finner mye positiv omtale av dem på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, OsamaFetLaden skrev:

Ble inspirert av @MAas vakre gitarspill til å gjøre nok et søk etter et tommelplekter jeg kan utstå, og kom over det her:

..en tommeldong, rett og slett, med lomme til selvvalgt plekter. Nå kjenner jeg GAS-en komme o,0

Du tror ikke at dette kan virke preventivt??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.