Gå til innhold
Tstone

Vai og Nuno i Trondheim 21.6.17

Anbefalte innlegg

Hehe, satt godt ja :) passa egentlig bra, for det var så god plass at man fint kunne ha en to-tre halvlitere stående på gulvet mellom bena :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dro dit, og det var rått! Kjørte fra Molde rett etter job, og kom frem rett før start. Endte med å sitte på gulvet rett foran Steve under hele konserten, intimkonsert? Fikk også ta Nuno i hånda etterpå, fjortisen våknet da :P Er glad jeg tok turen og syns synd på de som ikke var der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Tordenskrald
      1996 Ibanez Jem 10th Anniversary.
      Ebony fretboard, Basswood kropp, Birdseye Maple neck, Dimarzio Evolutions og Lo Pro Edge.
      Skinner skikkelig de Ablanone bindingene rundt kroppen, fretboardet og headstock.
      Skikkelig vakker og rå gitar. Hals profilen er tykkere enn Jem 90th og føles ut som en JPM 90th.
      Det er sikkert samme hals bare med Flower of Life inlays. Skikkelig herlig hals.
      Den låter skikkelig herlig til Rock og Fusion som Guthrie Govan style.
      Anbefaler sterkt Fender og Suhr folk å ha en slik i en samlingen.
      Jeg tror stål plekterbrettet gir bedre lyd enn de Ibanez med plast faktisk. IMO.
      Føler en likhet med Ibanez JPM 90th (John Petrucci) som har direct mount mikker. Er fan av det.
      Tony777 på jemsite har også en Jem 90th bare han bytta ut aliminums plekterbrettet med ett plast mirror, og den låter annerledes enn min da vi matcha dem.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.