Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min Fender Classic Seires 60's Lacquer


pretty_zeeko

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne i Januar i år. Jeg er en som må ha Nitro lakk gitarer, Hehe. Liker slitt og brukt looken de får kontra de tykke poly-plastikk-greiene. Prisen på disse Mexi lacquer stratene med tweed case er 10.500kr. Men jeg tok kontakt med en hyggelig Morten på Backstage Musikk og jeg skulle få utstillings modellen for 9000kr. Når jeg kom frem ble jeg svært overrasket.  Jeg prøvde henne og ho smeltet i mine hender. Jeg var så glad at den passet meg og at utseendet var mer enn perfekt for meg.

Tre merker var det på gitarens bakside, utenom det perfekt! For den prisen: oh Yeah! Sist men ikke minst, lakken hadde allerede krakkelert på en fantastisk pen måte! Aldri sett før. Dette tok toppen av kaka!!! Peneste straten i den klassen ny fra butikk. 

Hva synes dere? Vanskelig å få det på bilder. Kan fikse det om dere vil se! Hvordan tror dere lakken på denne egentlig er? Er vel noe poly under og Nitro over. ? Skal gi straten ny hardware til sommeren, samt nye pickups! 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Truckstop Chuckie skrev:

Pen, men jeg klarer ikke å se disse krakkeleringene, men det skyldes nok litt for dårlige lysforhold.

Det er gøy at Fender kjører på med nitro på MIM-modellene sine også. Har tilgode å prøve en av disse "laquer"-modellene, men det går gjetord om offset-modellene på diverse offset-forum. :) 

Det er ikke spider-web krakkelringer. Sprekt opp mest hvor grenene går. Vanskelig å få det på bilde med tlf.

Endret av pretty_zeeko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.