Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Synth?


Anders

Anbefalte innlegg

Skjønte det , og det er det jeg tenkte og skjønner veldig godt . At du er på jakt etter hardware ,. det er jo det som gjelder når du skal spille giger og live osv osv ..

Vil bare ikke ha noe softsynth bashing her ;) haha

Mente ikke å prøve å konvertere deg til å bruke softsynther live ;) men bare å gjøre deg bevisst på de modellene der , for de låter heilt SINNSYKT!! *sikle*

En kamerat av meg kjøpte nettopp også en Motif 6 , han fikk den i inbytte mot en Korg Triton Le , DET kaller jeg et godt bytte . Han er veldig fornøyd og anbefaler den...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...heldiggris?

Nuhvel...jeg kaller meg ikke en heldiggris for at jeg må sitte og kjøre lyd på 37 teater forstillinger etterhverandre...onsdag, torsdag, 2 på fredag og 2 på lørdag.... fra begynnelsen av november til slutten av desember. Særlig ikke når man er lei forestillingen FØR permieren... så...

jeg synes jeg fortjener det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du har vel lest "Ray's last day as the bands sound technichian" av Garry Larsson?

Var med og kjørte lyd for en sammensettning av et kor, brassband og et par solister for et par uker sia. Ingen klagde på notelys, bortsett fra guttesangerene, som klagde litt, og sopranene som klagde hele tiden, de se tillogmed rett ut at de følte seg krenket, og diskriminert, tilsidesamm i forhold til de andre, så hele konserten ble kjørt med taklyset på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da burde du jo hatt med deg en lysmann som visste å lage en scenevask med motlys bakfra (døh) som også fungerte som notelys da :) Det er jo ikke noe problem :)

Den boka har jeg ikke hørt om. Må sjekke ut

Vel, det ekke en bok, det er en tegning, Garry Larson er jo skaperen av Larsons Gale Verden

Ellers, så hadde alle sammen notelys bortsett fra sopranene, så, jeg tror ikke problemet lå hos oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.