Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig ...

Jeg sier at softsynther og er instrument jeg . Jeg har satt meg veldig inn i dette med midistyrte ting til innspilling og sånnt , og overklassen av de tinga der , det låter så bra at jeg ble litt redd når jeg hørte det . Jeg har ikke hørt EN synth som låter like bra som mye jeg har hørt som er midi ..

Og jeg har hørt det meste av topend synther tror jeg .. ikke i real life men på demo ..

Nilsefix

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nå er ikke midi LYD i seg selv da... hva mener du nå? De nye "analoge" synthene er jo minst like fete som softsynthene...er jo egentlig basert på det samme. Selv vil jeg heller ha en synth a la Yamaha Motif, da jeg trenger litt mer "realistiske" lyder som piano og orgel

men joda, det finnes endel kule softsynther...steinberg har nettopp kommet med en som er helt fantastisk. hørte på den i sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
. Selv vil jeg heller ha en synth a la Yamaha Motif, da jeg trenger litt mer "realistiske" lyder som piano og orgel

men joda, det finnes endel kule softsynther...steinberg har nettopp kommet med en som er helt fantastisk. hørte på den i sted.

Asså , har du vært borti Nemesys Grand Piano , og Nemesys Steinway B ? eller Steinberg The Grand? . Tror ikke du har bedre flygelpianolyder på motif enn de asså .. hehe . men ja , jeg sa ikke at softsynther låter bedre , jeg mente iallefall ikke det .. det jeg mente er som deg , de låter minst like bra :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Asså , har du vært borti Nemesys Grand Piano  , og Nemesys Steinway B ? eller Steinberg The Grand? . Tror ikke du har bedre flygelpianolyder på motif enn de asså .. hehe . men ja , jeg sa ikke at softsynther låter bedre , jeg mente iallefall ikke det .. det jeg mente er som deg , de låter minst like bra :)

Joda, har værtborti alle sammen. Men jeg er mer ute etter hardware. Er mer konfortabel med det. Det krasjer ikke så ofte, og så tar det ikke CPU :) Og så kan jeg ta det med meg uten å være avhengig av PC

har en Motif 6 på hjemlån nå, fikk den i går. Låter fett det....kjøper den nok ja :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.