Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Synth?


Anders

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg et godt tips...

Yamaha Motif. Selv skal jeg kjøpe Motif 6 i desember. Den koster nå 16000 hos marios musikk. Låter KNALLbra. Yamaha har f.eks som regel de beste piano og orgel lydene. Sjekk for eksempel http://www.marios.no/portal/asp/produktdet...Produkt_ID=1948 for lydeeksempler (helt nederst på siden) Hør foreksempel på gitarlyden på oneworld.mp3. Låter helt SINNSVAKT til å være emulert

Dette er eksempler fra den nye Motif ES serien, men det låter ganske så likt allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelp....

tHeMuTh|n: han vill helst (må) ha 88 tagneter som er helkveide....det er dette som er problemet... å finne noe i den duren som ikke koster

30 000.... :P den yamaha s08 virker jo helt grei da...du har vel ikke noe kjennskap til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, softsynth er det siste jeg vil ha

Ellers vil jeg ha ordentlige instrumenter, hele veien. Synth er så ekkelt, fattern er pianist og har nylig investert i et El-piano til 40.000,-, og du hører klar forskjell mellom det og det ordentlige pianoet vi har stående ved siden av. Og det er mye penger, og allikavel hører du SÅ godt forskjell, nei, teknologien hakke kommet SÅÅÅ langt enda...njet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, softsynth er det siste jeg vil ha

Ellers vil jeg ha ordentlige instrumenter, hele veien. Synth er så ekkelt, fattern er pianist og har nylig investert i et El-piano til 40.000,-, og du hører klar forskjell mellom det og det ordentlige pianoet vi har stående ved siden av. Og det er mye penger, og allikavel hører du SÅ godt forskjell, nei, teknologien hakke kommet SÅÅÅ langt enda...njet

Er du så dum eller later du som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.