Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Kjøpte en LP Studio i Alpine White grisebillig på outlet på 4Sound. Den ankom med ei skjemmende, gul stripe i lakken, på baksida av kroppen. Vises ikke godt på bilder, pga whiteout vil jeg tro(?), men den vises altfor godt for det blotte øye. 

Spørsmålet er: Går det greit å polere bort sånne ting uten å herpe finishen? Hva bør jeg i så fall polere med?

IMG_2206.JPG

IMG_2207.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeez. Er det mulig å se om det sitter på eller under lakken? Prøv kanskje å gnikke forsiktig med en klut og rødsprit, eller aceton om du har det. Det funker jo logisk nok dårlig hvis fargen av en eller annen avsindig grunn er under klarlakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, lokmund skrev:

Djeez. Er det mulig å se om det sitter på eller under lakken? Prøv kanskje å gnikke forsiktig med en klut og rødsprit, eller aceton om du har det. Det funker jo logisk nok dårlig hvis fargen av en eller annen avsindig grunn er under klarlakken. 

Er kanskje mulig, men ikke med mine såre øyne. Har ikke rødsprit, men muligens isopropanol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.