Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger jeg ny gitar?


WizendraW

Anbefalte innlegg

Ikke fokuser så mye på det med metal, det stemmer ikke helt.

Jeg liker band som guns n' roses, metallica, muse, pink floyd osv. Noe av det, f.eks. floyd, er mer "strat-musikk" (kan sikkert være uenig med meg i det, men iflg gilmourish.com trenger man single coil for å få lyden rett, og dave spiller på strat/tele en del), mens andre ting er mer heavy.

Anyways; jeg vet hva slags musikk en LP brukes til, og den vil passe meg fint musikkmessig. Så gjenstår det bare å se om jeg liker den godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bare prøver å gi deg noen tips, og syns at Ibanez er vel verdt å sjekke ut også. De er ikke så dyre heller. Ihvertfall ikke om du kjøper brukt :wink:

Gjorde du?

Jeg tenkte med tiden å skaffe meg en Ibanez, men aner ikke hvilken modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og handla meg gitar!

Den står riktignok i butikken til i morra, fordi postbanken var snille og sperra kortet mitt pga overforbruk, men den er "min".

Det ble en Les Paul, men ingen Epiphone. Han duden i butikken kom med en Gibson som var på tilbud til 8000. Grunnen til at den er så billig er at den ikke er lakkert, og at det ellers kun er lagt penger i det lydmessige, ikke det estetiske. Ble kjempefornøyd, Gibson er jo gode greier.

(Note: Hvis noen har sterke motforestillinger mot denne gitaren så er jeg ikke videre interessert i å høre dem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny gittar :)

Ring meg naar du heller vil ha en Fender, saa kan vi sjekke ut noen god-modeller..  :wink:  :P

Når jeg heller vil ha en fender, faktisk. Haha, you wish :P

Må bare få gitaren i hus, så skal dere få sjå. Den er ikke akkurat det peneste jeg har sett, må få lakka den med tid og stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status: Hentet gitar hjem, er dritfornøyd, genial gitar.

Fullt "navn" på den er Gibson Les Paul Faded Special, satt ned fra rundt 11k (skal man tru han i butikken) til 8k. Uansett må det være et godt kjøp, kan ikke fatte annet.

Gibson-full.jpg

Fargen er kanskje ikke knallgod (eller, knall er vel et ganske passende ord), men spillbarheten overstiger enhver forventning fra min side.

Gibson-hals.jpg

Navnet alene er jo verdt 8k :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.