Joska 1 Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 Er det noen som bygger furu(eller hvasom helst) cabs til amper i kongeriket norge? Lenke til innlegg Del på andre sider
Slashaxl 2 381 Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 Aner ikke. Men sjekk Zilla cabs. Bra greier, fine priser engelsk de vel.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
space 3 274 Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 biltema har hobbyplater og sag. Bare å slå seg løs! Skal du være fisefin har maxbo 18mm finér. Litt styr, men så har du gleden av å ha lagd noe selv da 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
Threechords 464 Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Sjekk med PD Guitars på Facebook. Lenke til innlegg Del på andre sider
fuzz 22 Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Jeg har nettopp bestilt et 12" høyttaler-kabinett fra Tube-Town i Tyskland. https://www.tube-town.net/ttstore/TTC-Speaker-Cabs/TTC-Guitar-Cabinets:::158_380.html Inklusive høyttaler-element og frakt til Norge (men ikke mva.) ble totalprisen 2.100 kr (høyttaler-elementet utgjør ca. 1/3 av totalprisen). Dette er "Lemberg"-serien som er uten tolex, bare laminat. De mer forseggjorte kabinettene begynner på rundt 250 Euro, ser det ut til. Jeg har også laget kabinetter selv av både mdf og hylleplater fra IKEA. Lydmessig har jeg ikke noe å utsette på dem, men det blir et mer "rustikt" utseende. Hvis ikke man driver masseproduksjon, går det fort noen timer med å lage dette, og da er det vanskelig å finne noen som er villig til å lage noe custom til deg uten at det koster en del. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå