Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Godt etablert coverband i Oslo søker gitarist

Anbefalte innlegg

Veletablert og seriøst coverband i Oslo søker ny gitarist som fortrinnsvis også kan synge/kore. Spiller typiske kjente låter fra 70 tallet til i dag. Har en stor låtliste med forskjellige sjangre, og vi har flere faste kunder. Vanlige spilleoppdrag er bryllup, julebord og fester. Vi håper å få tak i en god gitarist som har tid og lyst til å bli med oss videre. Det er ikke lenge til neste spillejobb, så vi håper du er klar for å sette deg inn i låtmaterialet. Vi øver til vanlig en gang i uken. Vi spiller trommer og bass, og benytter også mye backtracks slik at synth/piano effekter etc. fyller opp lydbildet. Har øvingslokale og eget PA anlegg. Vi er 35 + og har spilt sammen i
over 10 år. Ta kontakt med meg på stian.andberg@gmail.com for mer informasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 months later...

Rock, blues, dansbart? Hva kreves av gitaristen? Jeg har svært lite band-erfaring  men spiller mye hjemme via YouTube og Spotify osv. Er skuespiller i Drøbak Studiescene så det blir en del sang da. Synge har jeg vel gjort stort sett hele livet tror jeg. Jeg har hatt lyst til å spille sammen med noen i gudveit hvor mange år men har nok kjent en del på prestasjonsangst. Jeg kjenner på det enda men nå driter jeg i det. Har til og med sunget i kor. Ikke at det var det helt store men jeg har ihvertfall gjort det. Jeg er 57 år og jobber i til daglig som terapeut med rus og vold som hovedfelt. Syns dere det høres interessant ut så kan dere /du ta kontakt på mailen nedenfor

Mail: dagkjernsvik@gmail.com

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av asgeiro
      Hei!
      Sånn passe brukbar på gitar og har skrevet noen låter. Ønsker å treffe noen som kan øve og spille litt med, så eg kan få gjort noe mer utav spilling og mine sanger. Rolig, litt dyster rock er kanskje ein omtrentlig beskrivelse. Har av og til spilt på "One From The Heart" i Oslo (anbefales), ei åpen scene for låtskrivere. Men trives uendelig mye mer i eit band, enn å stå aleine på scena.

Bor i Drammen.
    • Av henrik wensell
      Caesura er et nyoppstartet ambisiøst prosjekt der målet er å lage følelsesladd gjennomtenkt musikk. Vi er en vokalist og en gitarist, begge to 22 år. Nå ønsker vi å utvide lydbildet vårt. Musikken vår befinner seg i indie/alternativ rock spekteret. Vi har nettopp spilt inn en EP som reflekterer lydbildet vi ser for oss, hvor vi da leide inn trommis og bassist. 
      For å skape det samme lydbilde live er vi avhengig av minst 3 musikere til:
      •    Trommis
      •    Bassist
      •    Enda en gitarist
      Finn oss på Facebook: 
      https://www.facebook.com/CaesuraOfficial-436290230530235/
      Så langt har vi spilt på blant annet Uhørt og Hard Rock Cafe, og vi er hele tiden på jakt etter muligheter for å spille live. For tiden planlegger vi release av første singel.
      Musikk er noe vi tar seriøst og ønsker å en dag kunne leve av. Derfor er vi ute etter likesinnede musikere, som er villige til å legge av tid og energi. Dersom du har lidenskapen og interessen, kan du sjekke ut facebook/instagram siden vår (CaesuraOfficial). Der vil du finne en liten pekepinn på hva slags musikk vi lager. Om dette høres ut som noe for deg, ta for all del kontakt. 
      Epost: caesuraofficial@gmail.com
      Tlf: 48236767
    • Av Eagle
      Hey Ho! Spiller pønk, spiller rock og er hypp på et band å spille kjapt og enkelt med. Regner med at det finnes flere likesinnede 🤘😎 Holder til i Oslo. 
    • Av ErlendB
      Hei!
      (Usikker på hvor jeg skulle legge denne. Moderator får flytte til egnet emne hvis det blir feil)
      Bandet mitt har skiftet navn og vi mangler logo. Bandet heter Hypoxic. Lurer på om det er noen der ute i forumet som kan lage logoer eller kjenner noen som kan. 
      Logoen som ønskes er type thrash metal, kun skrift. Har laget et kollasj med referanser hvis noen eventuelt har lyst til å prøve seg pro bono.
      Hvis noen her med dette profesjonelt eller kjenner noen som gjør det og ønsker betaling kan vi diskutere dette

• Av Kike Pino Martinez
      Hei alle sammen!
      I am Kike, a Spaniard in his 30s living permanently in Bergen. I am a bass player/singer and would like to join a rock/punk/metal band in Bergen area or form one from scratch. I have been playing for about 20 years in various bands in Spain and UK, ranging from rock or HC-punk to thrash, death and black metal (always at amateur level). My preference at the moment is to play old school metal/punk, or some raw rock and roll in the vein of Motorhead (Rickenbacker till death! ). But I am also open to other options!
      I leave here my last band in Spain, 80s metal/punk, if someone wanna know the kind of stuff I was into.
      https://losputosarkada.bandcamp.com/
      Drop me a line if you are interested! Cheers!
  • Siste aktive tråder

• Jeg trenger et plekterbrett til tele, med hull for humbucker. Er interessert i alle farge-varianter, alt vurderes. Det må kunne sendes til meg i Kristiansand. Ta kontakt på pm om du har noe!
    • Av sånn pakker så trur jeg den her er ganske ålreit: https://evenstadmusikk.no/squier/1135536/squier-stratocaster-hss-pack-brown-sunburst-gig-bag-15g Jeg har brukt en Squier strat litt, og den er jo heilt OK inn i en forsterker. God gitar mtp pris. Mi erfaring som tenåring var at vibratoarma var mer enn nok artig til å veie opp for at gitaren blir ustemt litt kjappere, hehe. Forstkereren er heilt OK til soverommet også. Følger i tillegg med 3 måneder Fender Play, noe on-line gitarlæringsgreier som visstnok er bra. (For effekter og sånn moro, så er en brukt Zoom MS, f.eks. Zoom MS-50G et kjempekjøp. Den har ikke den vakreste gjenklangen i verden eller noe sånt, men den har litt av alt, så får man eksperimentert. Men det kan kanskje vente til neste jul.)
    • Da er nok Gjøvik (Musikkhandel og 4Sound) og Oslo (Gitarhuset, Hornaas og 4Sound) alternativene. Men, ikke ta det for gitt at de har så store utvalget inne i butikkene.    Har for øvrig god erfaring med Evenstad - om "netthandel" er et alternativ.
    • Eg har jo nettopp avrunda ein annen tråd med restaurering av ein 74 deluxe, trur ikkje eg reposter den her, men eg har parallelt bytta pickups og gnikka litt på ein 05’ Standard. Fin farge, men merkelig treverk under... mye flammer i eine delen, mykje mindre på andre sida. Uansett, har fått i eit sett med DiMarzio (ToneZone ved stolen og ein PAF-ish ved halsen, litt usikker på modell, kan vere DP103). Har satt på eit sett med 009-042 (brukar vanligvis 011-050) så her kjenner eg det begynnar å blafre i hockeysveisen 🤘🏻😎🤘🏻
    • Det finnes ingen musikkforretninger på Hadeland lenger, må nok til Hønefoss, Gjøvik, Strømmen e.l. 🙂
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.