Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Godt etablert coverband i Oslo søker gitarist


stian79

Anbefalte innlegg

Veletablert og seriøst coverband i Oslo søker ny gitarist som fortrinnsvis også kan synge/kore. Spiller typiske kjente låter fra 70 tallet til i dag. Har en stor låtliste med forskjellige sjangre, og vi har flere faste kunder. Vanlige spilleoppdrag er bryllup, julebord og fester. Vi håper å få tak i en god gitarist som har tid og lyst til å bli med oss videre. Det er ikke lenge til neste spillejobb, så vi håper du er klar for å sette deg inn i låtmaterialet. Vi øver til vanlig en gang i uken. Vi spiller trommer og bass, og benytter også mye backtracks slik at synth/piano effekter etc. fyller opp lydbildet. Har øvingslokale og eget PA anlegg. Vi er 35 + og har spilt sammen i
over 10 år. Ta kontakt med meg på stian.andberg@gmail.com for mer informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Rock, blues, dansbart? Hva kreves av gitaristen? Jeg har svært lite band-erfaring  men spiller mye hjemme via YouTube og Spotify osv. Er skuespiller i Drøbak Studiescene så det blir en del sang da. Synge har jeg vel gjort stort sett hele livet tror jeg. Jeg har hatt lyst til å spille sammen med noen i gudveit hvor mange år men har nok kjent en del på prestasjonsangst. Jeg kjenner på det enda men nå driter jeg i det. Har til og med sunget i kor. Ikke at det var det helt store men jeg har ihvertfall gjort det. Jeg er 57 år og jobber i til daglig som terapeut med rus og vold som hovedfelt. Syns dere det høres interessant ut så kan dere /du ta kontakt på mailen nedenfor

Mail: dagkjernsvik@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.