Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg trodde det var mitt siste... Jeg vil gjøre ferdig en gitar til


Anbefalte innlegg

47 minutter siden, OsamaFetLaden skrev:

Bruk gjerne figur når du forklarer meg hvordan dét er Rottenikkens feil. Han er vel den eneste deltakeren i denne tråden som har holdt seg on topic.

Jeg har ikke sagt at det er hans feil, bare at alle tråer sporer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Erik-M skrev:

Jeg har ikke sagt at det er hans feil, bare at alle tråer sporer av.

Nei, det er et typisk retorisk spørsmål, et du overhodet ikke er ute etter noe svar på.

Ikke at det å gi Rottenikken skyld for alskens tull som ikke er hans skyld er uvanlig , her. All kjeften han får for at han er som han er kunne kjefterne heller ha rettet mot seg selv for å ikke ta personlig ansvar for det de leser. Det er ingentig som er lettere i verden enn å ikke lese noe man ikke vil lese, på Internett. Det er uhyre enkelt: No likee, no clickee. Klager man på noens repeterende irriterende skriverier vet man faktisk at man vil bli irritert også neste gang man leser dennes poster. Det gjelder også om man har merket seg og irritert seg over at vedkommendes tråder sporer av. Klarer man ikke å la være å lese dem, er det faktisk kun ens egen skyld, ingen andres. 

Heldigvis for meg kommer de fleste kjefterne ikke til å ta dette ansvaret, og jeg kan fortsette å le meg fordervet når jeg leser hver eneste tråd :D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorinnlegg, som kanskje blir ekstra understreket av de forrige poster. Vi setter strek der, og lar Rottenikken og andre fortsette med on-topic- innlegg.

Vil man ha en diskusjon om hvor relevante diverse svar er på tråder på forumet, er det i og for seg veldig kurant, men vi tar det i egne tråder. Håper da på at man holder seg på et generelt nivå og ikke tar for seg enkeltpersoner.

Hurra. Reaksjoner på moderering og så videre tas som vanlig på PM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.