Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt siste prosjekt - Selger det jeg har og tar vare på det beste og bygger.


Anbefalte innlegg

Den ‎25‎.‎02‎.‎2017 at 8.18, Truckstop Chuckie skrev:

Den ser ganske så bra ut, men jeg er ikke målene på headstocken ganske så ute i forhold til CBS-målene? Den ser fryktelig stor ut.

Det skulle ikke forundre meg for den passer ikke i Fenderkofferten min. Derimot breadcasteren passer så jeg får bruk for gitarkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklagher på det sterkeste en trippelposting men ingen svarer så hva skal jeg gjøre?

Dette blir laget nå og jeg venter på det i posten. Breadcasteren er fullt spillbar med en pickup men partsocasteren mangelr oversaddel.prioriterer oversaddel på denne gitaren mer enne en humbucker og litt oppsett samt filing av en beinnøtt.

Jeg drar til Belgia for oppsett om ca to uker. Da er gitaren nesten ferdig for logoen tar lang tid å få. men ellers bortsett fra logo er den 100% ferdig da...

Men det viktigste av alt er dette:

(håper på at noen svarer så jeg ikke poter en 4dobbel post)

Noname.jpg

Endret av Rottenikken
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har nå satt en Fat50's i midtposisjon. Bridge er Texas Special (halsposisjon også) Halsposisjon skal byttes til CS Strat 69.

Det var en kar i Nederland som sa at kombinasjonen Strat69 i neck, Fat50's i midten og Texas Special i bridge bare finnes originalt på Custom shop til over 4000$. Stemmer det? 

Jeg må ha ny nøtt i halsen. Da skal jeg ha en i bein. Logo er bestillt og jeg får den vel snart nå.

 

sånn så gitaren ut før ombygging. Teknisk er den ikke ombygget. (Tenker på hardware og elektronikk) Bare sjønnsmessig. 

image.jpeg

 

Og sånn ser den ut nå

 

image.jpeg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rottenikken skrev:

Det var en kar i Nederland som sa at kombinasjonen Strat69 i neck, Fat50's i midten og Texas Special i bridge bare finnes originalt på Custom shop til over 4000$. Stemmer det? 

image.jpeg

image.jpeg

Helt sikkert, men det påvirker jo ikke resultatet her i noen grad. 

Sitat

sånn så gitaren ut før ombygging. Teknisk er den ikke ombygget. (Tenker på hardware og elektronikk) Bare sjønnsmessig. 

What?? Du har jo byttet hals??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, isj skrev:

Helt sikkert, men det påvirker jo ikke resultatet her i noen grad. 

What?? Du har jo byttet hals??

 

Ja, jeg byttet hals for den er rett og slett uimotståelig pen den jeg har på nå. Og den har CBS hode og firkantede inlay samt at den også har binding, Så jeg klarte ikke å stå imot. Og jeg fikk faktisk 118 dollar for halsen min, Men den var også pen, i flammelønn,  men den hadde rollernut.  Jeg skal sette i en beinnøtt i denne. Det var plast.

Men den passer ikke i gitarkassa lenger for hodet på halsen er for stort. Men en gigbag skulle gå bra. Breadcasteren passer utmerket i gitarassa så den har overtatt gitarkassa.

Angående pickups så hører jeg forskjell på pickups. Middle pickupen på Fat50's låter mye bedre enn Texas special i mellomposisjon og bridgeposisjon i Texas special er rått. Da satser jeg på Strat69 i hals. Breadcasteren har overtatt Texas special mellomposisjon pickup. Nå gleder jeg meg til å få logo. Og det er til og med CBS-logo jeg får og det er det kuleste.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.