Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt siste prosjekt - Selger det jeg har og tar vare på det beste og bygger.


Anbefalte innlegg

Hvis du beholder én gitar som er satt opp skikkelig, bruker tid på å terpe teknikk og øve, og blir ørlite bedre hver dag, skal jeg vedde på at du kommer til å ha det like gøy som med byggingen. Det er gratis å spille, til og med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Den er nesten helt Fender USA delemessig bortsett fra kropp og hals. Elektronikk er CTS og RS kondensator. Det skal stå "Helge Partsocaster" i fender 1970's style på hodet. Til og med halsplaten er Fender USA på denne. Stemmeskruer også.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎25‎.‎02‎.‎2017 at 13.21, arneK skrev:

Jeg har en strat kropp og en strat hals liggende, fikk lyst å sette sammen en Partsocaster gitt!

Gjør du det så skal jeg følge med selv om jeg ikke bygger selv lenger.

Angående Partsocasteren min så har jeg bestillt en beinnøtt som er 1,5mm høyere, den som var er altfor lav så strengene koliderer med øverste bånd når jeg slår an. Den må jeg file.

Noe annet: JEG HAR BESTILLT LOGO!!!!  Helge Parstocaster skal det stå i Fender CBS stil. Etter det skal gitaren settes opp av en proff i Belgia.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Rottenikken skrev:

Angående Partsocasteren min så har jeg bestillt en beinnøtt som er 1,5mm høyere, den som var er altfor lav så strengene koliderer med øverste bånd når jeg slår an. Den må jeg file.

Noe annet: JEG HAR BESTILLT LOGO!!!!  Helge Parstocaster skal det stå i Fender CBS stil. Etter det skal gitaren settes opp av en proff i Belgia.

Skrev du ikke, på akkurat samme tidspunkt som denne posten, i den andre aktuelle tråden din at du ikke hadde råd til å handle inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.