Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt siste prosjekt - Selger det jeg har og tar vare på det beste og bygger.


Anbefalte innlegg

Joda men jeg vil ha armen der. Jeg fikk nytt plekterbrett, knotter bakplate og pickupcover i dag. Det var etter mitt første innlegg. Jeg må bare flytte over Fender stemmeskruene mine først, kjøpe Fender USA strengetrær og vibarmtip og customlogo,  og da er den ferdig. Jeg vil at denne skal se ut som en Fender USA. (med "Helge Stratocaster" i Fender CBS style på hodet)

Litt om gitaren. Den har Fender USA Standard moderne stol, Swamp Ash body, CTS, Fender vender, RS kondensator, Fender american stemmeskruer (må flytte over) Pickups er Texas Special, halsen fant jeg på e-bay og den har til og med binding, og logoen blir laget i Argentina på bestilling. Det er vel et kort resymé. 

 

 

IMG_2003[1].JPG

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det under, som har byggeveiledning på 590 sider,  koster det samme som en Fender Mexico og er mye mer morsomt. (den under koster ca 7000kr i deler og den og utvikling driver jeg med)  Nå har jeg en god elgitar gitar å spille på så... Jeg alle pengen går til LEGO.
 Men det betyr nok ikke at dere ikke ser meg på forumet av og til, men ikke så aktivt som før.

LEGO for voksne omfatter mye mer enn å bare bygge. Man må konstruere egne modeller også for å være en av gutta så jeg har lært meg et LEGO 3D CADprogram og utvikler modeller og byggeveiledninger der. Den under er mitt verk. Noen bygge veiledninger som jeg lager selv selger jeg også, for eksempel den på bildet under. Jeg tviler på at gitarer kommer tilbake for jeg har ikke råd til begge deler.

Et eksempel på hva LEGO for voksne inbefatter. Det programmet under brukes til utvikling. Jeg har designet og tegnet modellen under. Jeg er også med i LEGO konkurranser på internett. Dette er en aktiv hobby.

Men jeg må jo titte litt av og til likevel så jeg forsvinner ikke helt fra forumet.

 

Noname.jpg

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.