Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist/Bassist - Sandnes/Stavanger søker band


JCF

Anbefalte innlegg

Jeg er på let etter andre å spille sammen med, og kan bidra med gitar eller bass etter behov. (har tatt opp bass det siste året) Kan også bidra med litt koring etter behov men føler ikke at det er min sterkest side, 

Spiller elektrisk/akustisk gitar og el bass. Er villig til å spille det meste, men er ikke en hardrock/metall spiller. Når det gjelder musikere/band jeg liker, så variere det fra Chet Atkins, Tommy Emmanuel, Larry Carlton, Lee Ritenour, Bonnie Raite, Pat Metheny, Eric Clapton, John Mayer, Tedeschi-Trucks,...

Jeg har tid/anledning til å spille musikk uten å bli forstyrret av hverken små barn (unntatt barnebarn inni mellom) eller offshore rotasjoner. So yeah, I'm an old fart, but don't ask me where the time went...

Håper jeg er av interesse til noen.

Mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:) La nettopp inn ein annonse:)

Er og oljearbeider(oppsagt vel og merke).

"Akustisk cover band prosjekt i Sør-Rogaland søker vokalist, gjerne kvinnelig,  og ett par til gitarister, mandolin?. Er åpen for forslag.
Øvingslokale på Nærbø der alt av lydutstyr er på plass. Plugg and play.
Cover av Springsteen, Foo Fighters, Tom Petty, Europe, Rolling Stones, Hellbillies, U2, Bon Jovi mm. Country Rock.
Spiller selv gitar & 12 strenger.
Ta kontakt"

 

Kan dette være noe for deg? Kvinnelig vokalist på plass. Vi skal spille nå på mandag.

Mvh,

Trond T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trond,

Du høres interessant. Når og hvor på mandag? 

Jeg kan ta med både min akustisk og/eller bass. Har ikke bass forsterker for tiden, bruker min gitarforsterker for øving.

Kunne du send mer info på 48992240?

Mvh,

Jeff

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.