Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Refinish: Gibson LP Studio Worn Brown


Anbefalte innlegg

Byen heter Nikkel. 

 

Rettelse; Nikel. Men kalt opp etter grunnstoffet som finnes i rikelig monn der oppe. 

 

Det er en liten, og sterkt forurenset, by nord i Russland. 

 

 

Edit 2: har vi forstått @OsamaFetLadens plassering rett så snakker vi nærmest (etter nordlige forhold) gangavstand. 

 

 

Edit 3: tenker man etter bor vel @OsamaFetLaden nærmere Tromsø enn Kirkenes (?). Men bildet er nå fra like over russergrensen. 

 

 

Jeg stemmer også for nikkel her. 

 

Endret av skela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lokmund skrev:

Siden Chuckles hadde chrome, så blir nok helgen brukt på å saumfare internett for deler. Allparts i England har en god del, men plaget meg at de ikke kunne fjerne VAT før jeg handlet. Det måtte refunderes.

Jeg mener Crazyparts refunderer VAT automatisk. Men prisene der er kanskje noe stive i utgangspunktet...

Endret av Gahr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, lokmund skrev:

Fant ikke LITT ut av hvordan den siden fungerte en gang. Hvis jeg må sende dem fax utgår det med skyhøye kneløft. Prøver meg på et godt gammaldags eBay-raid!

Jeg tror de akkurat holder på å legge om nettsiden. Jeg bestilte en wraparound bro derfra for noen få dager siden. Da var sidene helt annerledes. Nå mangler det mye, og layouten er helt forandret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.