Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fikse merker i hals


Anbefalte innlegg

Har en Red Rocket Atomic som jeg vurderer å selge.

Problemet er at den har noen stygge riper i halsen. Jeg bryr meg ikke om det, da det ikke plager meg noe når jeg spiller på den. Men jeg tenker at salgsverdien fort kan bli noe lavere med slike issues. Derfor lurer jeg litt på å pusse ned lakken på halsen for å få bort ripene før jeg setter den inn med tru oil eller noe lignende.

Noen som har noen innspill på hva som er lurt å gjøre?

201726_IMG_0069.JPG

201726_IMG_0075.JPG

201726_IMG_0212.JPG

201726_IMG_0213.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også helt retardo på slike reparasjoner, men jeg ville jo sagt at dette er en såpass verdifull og, ikke minst, fin gitar at jeg nok heller hadde latt en proff fikset dette. Er nok ikke store jobben, men med de vakre tigerstripene der på halsen så er det nok fort gjort for en noob å herpe det. 

Forøvrig en veeeeldig kul gitar, det der:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også i utgangspunktet tenkt at den kanskje bør få være som den er, men vet av erfaring at det kan være vanskelig å selge gitarer med merker på halsen. Hvis en proff skal gjøre det blir det vel fort gjort at vinninga går opp i spinninga når den bare skal selges. Noen som har en formening om hva slags pris en refin av hals hos en proff ville kostet?

veldig kul gitar ja @Pledrik feit u-shape hals og veldig godt håndtverk. Fineste cleantoner jeg får fra mitt gitararsenal. Har gått på en smell på en litt eldre planke, så må rydde litt i utvalget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.