Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarreparatør i Bergen


Ralph

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som vet om en dyktig gitarreparatør i Bergen sentrum? Så vidt jeg kan se har de en på 4Sound, en på Musikkmagasinet og en på Guitarras Manzanera.

 Eventuelt noen som har noen gode eller dårlige erfaringer med noen her? ?

 

Endret av Ralph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ralph skrev:

Er det noe annet man burde sjekke eller avklare med reparatøren på forhånd? Kanskje litt dumt spørsmål, men har aldri levert en gitar hos reparatør før1f642.png

 

Beskriv problemet og be om et estimat på pris og dato for ferdigstillelse. I noen tilfeller kan det være greit å avtale at du skal kontaktes hvis noe utover det avtalte er aktuelt. Har selv god erfaring med de du nevnte og den jeg nevnte på alle disse punktene. Dette er kjekke folk med fair priser (og kan f.eks ikke sammenlignes med å levere bilen din til et bilverksted *grøss og gru* ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!

1 time siden, lokmund skrev:

Hva er det du skal ha utført? Er litt lettere å svare ut i fra hva som må gjøres. Har ikke erfaring med italieneren, men begge de to andre. MTP at Herr Manzanera er gitarmaker kan nok det meste utføres av ham.

Vet ikke helt om det blir nødvendig enda, men har muligens en locking nut som er for høy. Har skrevet om det i en annen tråd. Hvis jeg ikke finner en lavere nut med korrekte mål, så ser jeg ikke andre alternativ enn å enten fjerne litt av halsen eller fjerne noe av nut'en. Så planlegger bare litt for worst case scenario ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.