Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Kiesel Aries


tg1

Anbefalte innlegg

Enkelte av dere vet kanskje at jeg for en tid tilbake (media november, såvidt jeg husker) bestilte en Kiesel Aries, og i dag kom den endelig! ?
Swamp ash kropp med poplar burl topp, matching headstock, royal ebony gripebrett, Kiesel Lithium pickups, hipshot bridge, Kiesel locking tuners.

Vet at mange ikke liker så "glorete" gitarer, men det ser nok kanskje "verre" ut på bildet enn det oppfattes i virkeligheten. Finishen er dog mildt sagt upåklagelig. Strøkent på alle vis jeg har funnet så langt, ihvertfall. 

Masse bilder, enjoy ?

P2024523.jpg

P2024524.jpg

P2024525.jpg

P2024526.jpg

P2024527.jpg

P2024528.jpg

P2024529.jpg

P2024530.jpg

P2024531.jpg

P2024532.jpg

P2024533.jpg

P2024534.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WelhavenT skrev:

Spesiell gitar, tenkte på tropisk farvann. Var litt usikker på hvite pickuper, men det vokste på meg. 

Er fremdeles ikke "helt solgt" på hvite pickups selv heller, men tror jeg skal klare å bli vant :) De låter ihvertfall veldig bra.
Edit: jeg valgte jo forsåvidt fargen selv, så jeg kan ikke klage ;)

Endret av tg1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, space skrev:

Drøy finish på den der! Blir forvirret av at kroppen i første omgang ser mindre ut :)

Dristig design ja, og jeg har full forståelse for at det ikke apellerer til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der er ganske vill! Jeg ville nok valgt litt annerledes, men det er det som er så fett med Kiesel: du kan nærmest få alt! Unntatt pickup-deksler. Noe jeg ville hatt. :P

 

Gratulerer med det som mest sannsynlig er landets drøyeste Kis'l! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lokmund skrev:

Den der er ganske vill! Jeg ville nok valgt litt annerledes, men det er det som er så fett med Kiesel: du kan nærmest få alt! Unntatt pickup-deksler. Noe jeg ville hatt. :P

 

Gratulerer med det som mest sannsynlig er landets drøyeste Kis'l! 

Takk :) de har ekstremt mange fine finisher ja, og jeg kommer nok ikke til å velge så vilt dersom jeg skulle kjøpe flere Kiesel'er. ;) 

1 time siden, Naigewron skrev:

Pent!

Kan ikke komme på noe annet å si, annet enn å spørre om adressen din og om du har alarm i kåken?

Haha, huset er bevoktet av en ekstremt leken kongepuddel og to smågretne hannkatter, så det er best å holde avstand ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stromstans skrev:

Steike, jeg digger når man går all out. Delinga i lokket er dritfeit. 1f601.png 

Hva er egentlig greia med Kiesel og Carvin? Har de blitt kjøpt opp/sammenslått eller bare bytta navn?

Enig :D man kan også kjøpe Aries med "bevel delete"-option (altså at toppen/lokket dekker hele fronten, men jeg bestemte meg for å prøve det sånn, og angrer ikke ennå ihvertfall :) 
Gitaravdelingen til Carvin skiftet navn til Kiesel (familienavnet), enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.