Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD 1992 Ibanez RG 770 DX VM


stensen

Anbefalte innlegg

Trodde ikke denne skulle havne i samlingen med det første. Men den hadde noen sår på kanten. Så selger reduserte prisen en del og da måtte jeg slå til. Og trio ble komplett.

 Herligheten i mine øyne, og den låter fett kom fra Glasgow.

Den violette 770 ble det aldri laget noen reissue av slik som med den blå og røde. Tror den er rimelig sjelden. Har aldri sett den for salg i Norge. 

Mangler fremdeles de orginale pickuppene til den blå. Ble litt vanskeligere å skaffe en jeg hadde forestilt meg.

_20170128_095516.JPG

_20170131_232807.JPG

DSC00332.JPG

Endret av stensen
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en eller annen kar i Rogaland som kjøpte en slik lilla en fra Sagevik Musikk (nå 4Sound) når jeg jobbet der. Husker den hadde hengt der i mange år før jeg begynte og hvis jeg ikke husker feil, ble den ikke solgt før prisen var nede i 2.995,-. Dette må ha vært i 2001-2002- ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei, jeg surfet forumet og snublet over denne tråden.. Først - Gratulerer med fin gitar :D

Kjøpte nesten en selv til $1100 men ble ikke noe.. Har veldig lyst på en da :P

 

Det finnes en modell av Ibanez RG670DX VM, som har matchence sharkfins, men sorte mikker..

I kommentar til posten over der dere diskuterte en mulig RG770 som hang på 4Sound.. Kan det ha vært en slik?

 

Og en ting til, er jo to røde originale RG770DX - Candy Apple Red og Ruby Red.. Right?

Endret av IbanezFanatic777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.