Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Koble combo til kabinett


Anbefalte innlegg

Men er ikke akkurat en EV i det kabinettet da :)   Tror nok ikke det vil hjelpe nok, 15w kan fort bli lite om det er rocka musikk, og jeg vil gjette på at den Fenderen ikke er blant de mest høytspillenede 15 wattere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm...spørsmål: Synes resten av bandet at du høres dårlig i mixen? Din egen plassering i forhold til ampen har mye å si i forhold til hvor godt du hører deg selv har jeg opplevd. Jeg har en 20watter, og skrudde opp noe helt hinsides fordi jeg hørte meg selv for dårlig i forhold til trommis. Vurderte å bytte amp. Til slutt dristet gutta seg til å si at de syntes jeg spilte helt vanvittig høyt. Jeg flyttet ampen et par meter unna og litt til sides for meg (står nå nede ved vaskemaskina til trommisen....jepp skikkelig kjellerband) og endte opp med at jeg måtte dempe volum.

Bare nevner det i tilfelle du har samme utfordring:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ErikKlæptn skrev:

ehm...spørsmål: Synes resten av bandet at du høres dårlig i mixen? Din egen plassering i forhold til ampen har mye å si i forhold til hvor godt du hører deg selv har jeg opplevd. Jeg har en 20watter, og skrudde opp noe helt hinsides fordi jeg hørte meg selv for dårlig i forhold til trommis. Vurderte å bytte amp. Til slutt dristet gutta seg til å si at de syntes jeg spilte helt vanvittig høyt. Jeg flyttet ampen et par meter unna og litt til sides for meg (står nå nede ved vaskemaskina til trommisen....jepp skikkelig kjellerband) og endte opp med at jeg måtte dempe volum.

Bare nevner det i tilfelle du har samme utfordring:)

Absolutt verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.