Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekte Fender Partsocaster. Prosjekt


Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg har vært på forumet men etter den logodiskusjonen så ble jeg deprimert og mistet totalt interessen for gitarbygging og dette forumet. Trist at det skal gå sånn. Om dere bare hadde respektert mitt ønske om fenderlogo på halsen så hadde jeg ikke mistet lysten og lagt opp. Jeg er nå en ekstremt sjelden mann å se men trist at det skulle ende sånn. Alle prosjekter er kansellert og jeg selger deler som jeg har liggende. Det er ikke moro lenger, og jeg har ingen glede av bygging. Men da bygger jeg LEGO. For å si det på en annen måte - jeg har lagt opp. 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rottenikken skrev:

Det er en stund siden jeg har vært på forumet men etter den logodiskusjonen så ble jeg deprimert og mistet totalt interessen for gitarbygging og dette forumet. Trist at det skal gå sånn. Om dere bare hadde respektert mitt ønske om fenderlogo på halsen så hadde jeg ikke mistet lysten og lagt opp. Jeg er nå en ekstremt sjelden mann å se men trist at det skulle ende sånn. Alle prosjekter er kansellert og jeg selger deler som jeg har liggende. Det er ikke moro lenger, og jeg har ingen glede av bygging. Men da bygger jeg LEGO. For å si det på en annen måte - jeg har lagt opp. 

Det er vel ikke slik at man bare skal respektere ditt ønske og dine meninger bare for å blidgjøre deg. Det er vel mere realt å si sin mening om ting, så får vi bare være uenige :) men lykke til med legoen hvertfall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken logo? Jeg selger gitardeler -ikke kjøpe. Være uenig og å respektere at andre mener noe annet er to forskjellige ting. Jeg følte meg absolutt ikke respektert og det tok all glede for jeg forbandt det å ikke bli respektert med gitarbygging. At dere er uenige en en ting. At dere gjør alt dere kan for å nekte meg og lager en fight viser tegn på ikke respekt. 

Derfor har jeg lagt opp. Jeg følte meg ikke respektert. Men nå vil jeg ikke mer og logger ut for siste gang. 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Rottenikken skrev:

Det er en stund siden jeg har vært på forumet men etter den logodiskusjonen så ble jeg deprimert og mistet totalt interessen for gitarbygging og dette forumet. Trist at det skal gå sånn. Om dere bare hadde respektert mitt ønske om fenderlogo på halsen så hadde jeg ikke mistet lysten og lagt opp. Jeg er nå en ekstremt sjelden mann å se men trist at det skulle ende sånn. Alle prosjekter er kansellert og jeg selger deler som jeg har liggende. Det er ikke moro lenger, og jeg har ingen glede av bygging. Men da bygger jeg LEGO. For å si det på en annen måte - jeg har lagt opp. 

Vet ikke med "sjelden," "varierende grad av deltakelse" er kanskje mer riktig? ;)

Uansett: Det å klare å gjøre voksne menn så fra seg av sinne, frustrasjon og avmakt at de bruker brorparten av en dag på å krangle og konstruere merkelige moralske dilemmaer over logoer på et trestykke er ikke noe å være lei seg for----det er en gave! Nyt den som du nyter gitarbyggingen/-settesammeningen! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med at sånn man reder er sånn man skal ligge. TS, du har vært ganske krass i svarene dine selv og søker tips, men gidder ikke ta de til deg. Da blir lissom ALT galt. FOlk her prøver å hjelpe deg med sin ekspertise så godt de kan. Da er det utakknemlig å svare krasst fordi du ikke er helt enig i rådene du får. Det kan fort bli hett på nettfora. Som @Straymond sier, om du blir lei deg av diskusjoner, er ikke nettforum plassen å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skiftet mening. Jeg er ferdig med byggeprosjekter men noen gitarer skal jeg kjøpe og ombygge litt. For eksempel Fazley gitar (79euro) med fender Mexico stålsadler, GFS pickups og elektronikk samt bedre stemmeskruer. Sånt kan også inbefatte ombygging fra sss til hh eller ssh og bytte av plekterbrett. Det blir framtiden men sjeldent. Det er lego som jeg lever for. Interessen for gitarer er lav nå for tiden. Det kan komme igjen. Men byggeprosjekter er jeg ferdig med.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.