Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekte Fender Partsocaster. Prosjekt


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Rottenikken skrev:

Men jeg mener ikke å være arrogant. Jeg bare skjønner ikke hvorfor man ikke må pusse bort logoen på en Fenderhals som blir brukt på et prosjekt som ikke er laget av fender hvis jeg ikke har lov å skrive fender når jeg bruker Fenderdeler. Jeg forstår ikke det. 

Er ikke det diskriminering? 

Men den halsen du viser på bildet har vel ingen logo, så da slipper du å bruke sandpapir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rottenikken skrev:

Men det som står på halsen da er løgn. Ved salg kan folk bli lurt. Hvordan kan det tillates da? Jeg ser på det som det stikk motsatte av sunn fornuft hvis det betyr så hinsides mye for dere at det ikke står det på min. 

la meg kaste ballen tilbake;

hvorfor er det så hinsides viktig for DEG at det skal stå fender på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sveina60 skrev:

Men den halsen du viser på bildet har vel ingen logo, så da slipper du å bruke sandpapir ;)

Ja, men det må de andre bruke. Men nå er jeg lei av dette temaet og jeg gjør som jeg vil og mener at er riktig. Dere mener det og jeg mener det. Så respekterer vi hverandre kan vi si det sånn?

Ferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skela skrev:

Warmoth har en avtale med Fender som tilsier at halsene kan ha samme fasong på headstock som en Fender, de kan også kalles Stratocaster halser. 

Dette heter lisensiert Fenderhals. 

Men Warmoth får vel fremdeles ikke sette fender logo på dem, mine følger det med warmoth merker til å klistre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sveina60 skrev:

Men Warmoth får vel fremdeles ikke sette fender logo på dem, mine følger det med warmoth merker til å klistre på.

Ja det stemmer. Men gitaren kan lovlig kalles en Stratocaster. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du Rottenikken skulle kjøpe din første gitar, og har ikke serlig peiling. Du ser det står fender på headstock og er kjempefornøyd. Senere viser det seg at det er en gitar satt sammen av forskjellige billigdeler med en påklistret fenderlogo, ville du da vert like happy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Straymond skrev:

la meg kaste ballen tilbake;

hvorfor er det så hinsides viktig for DEG at det skal stå fender på den? 

Fordi det er Fenderdeler på den. Kan jeg få lov? 

Hvorfor er det ikke viktig at det ikke skal stå Fender Stratocaster på en prosjektgitar. Har noen brukere på forumet er også en avtale med fender, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rottenikken skrev:

Fordi det er Fenderdeler på den. Kan jeg få lov? 

Hvorfor er det ikke viktig at det ikke skal stå Fender Stratocaster på en prosjektgitar. Har noen brukere på forumet er også en avtale med fender, da?

Jeg foreslår at du sender en mail til fender og hører hva de mener om saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men JEG mener at Fender Partsocaster er et passende navn og jeg skal sette på logo enten dere liker det eller ikke og jeg skal aldri selge gitaren.

du svarte ikke på det andre spørsmålet mitt Svaina60

Og jeg foreslår at dere gjør det samme med deres prosjektgitarer - sender en Mail.

 

 

For å spore tilbake fra denne ukoselige diskusjonen og tilbake temaet - et gitarprosjekt, så viser jeg bilde av gitar bodien for å spore inn igjen.

Denne bodien kommer fra en Fender Mexico og har noen skader gjennom lakken med det ordner jeg med noen gitarstikkers med feks band navn etc.

$_84.jpg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rottenikken skrev:

Ja, men JEG mener at Fender Partsocaster er et passende navn og jeg skal sette på logo enten dere liker det eller ikke og jeg skal aldri selge gitaren.

du svarte ikke på det andre spørsmålet mitt Svaina60

Og jeg foreslår at dere gjør det samme med deres prosjektgitarer - sender en Mail.

 

Hvilken prosjektgitar er det du tenker på. Uansett hva andre gjør hadde jeg blitt fly forbannet om jeg kjøpte noe som var merket som fender og jeg kom hjem og fant ut at jeg var blitt lurt. Angående dine gitarer så kan det jo godt være at du en dag dauer du også som vi andre, og kona di i god tro selger partsocasterene dine med fender logo på til noen som tror de har kjøpt en fender. Ikke alle har like god peiling, og det er kjipt om de blir lurt. 

Sitat

 

$_84.jpg

 

Endret av Sveina60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere gitarprosjekter. Litt upassende å nevne men, Elgocasteren for eksempel mener jeg å huske at fikk Fenderhals med Fenderlogo. Et av flere eksempler for jeg vet at det er flere. Jeg vet 100% sikkert at jeg har sett prosjektgitarer med Fenderhals med logo. Søk på en bjørkegitar så finner du et eksempel på dette.

Jeg har da ikke tenkt å selge gitaren min. Hvor har du det fra? Og hvis jeg selger den så forteller jeg sannheten.

Men send en mail til Fender om prosjektgitarene med Fenderlogo har rett til å ha den logoen - Fender har ikke bygget de.

Men nå prøver jeg desperat å skifte tema. Er du bare ute etter å krangle?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.