Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekte Fender Partsocaster. Prosjekt


Anbefalte innlegg

Må dere ha det inn med tesje: Det skal stå Fender får å indikere hva slags deler det er. 

Les hva lokmund skrev.

hvis det ikke skal stå fender på min så må alle som har kjøpt en løs Fenderhals til et prosjekt ta fram sandpapiert og pusse litt for folk kan bli lurt. 

Kan ikke jeg få ha den gleden når jeg aldri skal selge den likevel. (Evt salg vil det bli gitt forklaring)

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rottenikken skrev:

Fordi navnet passer. 

Kan du forklare hva som er problemet med det?

For meg blir det like feil som de som går på strendene i syden og selger kopier av adidas sko. Et merkenavn ligger mye hardt arbeid og mange år med markedsføring bak, i tllegg så skal eier av merkenavnet bevise at det er kvalitet det står for, og da er det ikke greit at hvem som helst bare kjøper et klistremerke for 10 kr. og bruker det som de vil, men det er nå min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sveina60 skrev:

For meg blir det like feil som de som går på strendene i syden og selger kopier av adidas sko. Et merkenavn ligger mye hardt arbeid og mange år med markedsføring bak, i tllegg så skal eier av merkenavnet bevise at det er kvalitet det står for, og da er det ikke greit at hvem som helst bare kjøper et klistremerke for 10 kr. og bruker det som de vil, men det er nå min mening.

Og derfor må alle som har kjøpt en løs Fenderhals til et prosjekt ta fram sandpapiret. Er det det du mener?

Alle eller ingen for ellers er det direkte diskriminering. Dermed basta.

og de som lager en gitar selv med original Fenderhals går lenger en meg for der står det ikke Partsocaster men Fender Stratocaster. Og det er i alle fall løgn.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rottenikken skrev:

Må dere ha det inn med tesje: 

Foreslår at du tar frem teskjeen selv, og leser mer i svarene du har fått  enn det som passer deg. Du tjener lite på å fremstå arrogant blant den  høyt kompetente brukerflokken som har tatt seg bryet med å svare deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rottenikken skrev:

Må dere ha det inn med tesje: Det skal stå Fender får å indikere hva slags deler det er.

Hvis du for din egen del ønsker en slik indikasjon så kan du f.eks tusje 'Denne gitaren har noen fenderdeler' på bakplata på gitarkroppen. Men ikke merk med Fender en del som ikke er Fender (f.eks ikke putt en Fenderdecal på en gitarhals som ikke er Fender).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rottenikken skrev:

Og derfor må alle som har kjøpt en løs Fenderhals til et prosjekt ta fram sandpapiret. Er det det du mener?

Alle eller ingen for ellers er det direkte diskriminering. Dermed basta.

og de som lager en gitar selv med original Fenderhals går lenger en meg for der står det ikke Partsocaster men Fender Stratocaster. Og det er i alle fall løgn.

When-He-Said-Quit-Isnt-Way-We-Roll-NYC.g

du er i ferd med å ta tronen for en av de mest arrogante forumbrukerne jeg noensinne har møtt. det er veldig synd, for du har samtidig det råeste pågangsmotet jeg har vært borti.

ta, atter en gang, til deg hva de kompetente brukerne her forsøker å forklare deg. dette er nærmest et tema i hver bidige tråd du oppretter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være arrogant. Men svar meg nå på dette. Hvis det er så vanvittig viktig at det ikke står fender Partsocaster på min. Hvorfor tillates da da at det står Fender Stratocaster på enn prosjektgitar? 

Er ikke det diskriminering? Dessuten er det like mye løgn, om ikke mer, å ikke pusse bort en original Fenderlogo på en prosjekt gitar for det er alt selvlaget og bare Fender produserer stratocastere. 

Snakker vi ikke diskriminering nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Audun skrev:

Halsen er ikke Fender. Kroppen er ikke Fender. Floyd Rose er ikke Fender... Hvilke deler er det du snakker om som skal rettferdiggjøre å kalle gitaren en Fender? Pickuper?

Visst er kroppen fender. Hvor har du det fra? Jeg kjøper den om 3 uker. Den er fra en Fender Mexico. Og fender bruker floyd rose originalt. Det eneste som ikke blir fender på denne er halsen og Floyd men det blir samme Floyd som fender bruker originalt.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mener ikke å være arrogant. Jeg bare skjønner ikke hvorfor man ikke må pusse bort logoen på en Fenderhals som blir brukt på et prosjekt som ikke er laget av fender hvis jeg ikke har lov å skrive fender når jeg bruker Fenderdeler. Jeg forstår ikke det. 

Er ikke det diskriminering? 

Jeg føler rett og slett diskriminering da. jeg syntes ikke at det er fear. Rett og slett urettferdig. 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Straymond skrev:

nei, det er sunn fornuft.

Men det som står på halsen da er løgn. Ved salg kan folk bli lurt. Hvordan kan det tillates da? Jeg ser på det som det stikk motsatte av sunn fornuft hvis det betyr så hinsides mye for dere at det ikke står det på min. 

Men nå er det nok. Dere gjør som dere vil og jeg gjør som jeg vil. Verken prosjektgitarer med fenderlogo eller min blir noensinne en ekte fender. Da setter jeg på logo også. 

Ferdig og temaet er over og nå til prosjektet mitt. 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.