Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD! Friedman Pink Taco


Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Threechords skrev:

Kjøpte du Runt via VG? Runt 50 høres mer riktig ut for meg da men enn så lenge skal jeg kose meg med PT:)

Kjøpte den fra guitarguitar.co.uk, meget bra sjappe med hyggelige folk! Det er også de som har den beste demoen av Runt på Youtube ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, strikes skrev:

Anderton prisene er 20% lavere(pris der er med 20% skatt) og frakta er ikke mye, såtotalt blir det hårfint billigere hvis jeg ikke tar feil.

Nå bør jeg vel ikke dra dette for langt OT, men £539 - 19%VAT for et Mini Dirty Shirley hos Andertons blir £436,59 ~ €507,58. Pluss frakt. Thomann: €502,52 inkl frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, strikes skrev:

Nå er det heller ikke Mini versjonen av noe det er snakk heller;-)

Det var jo bare ment som et eksempel. Samme pris og differanse gjelder for PT 112. Jeg ser at full size Dirty Shirley og Runt ligger €30 høyere hos thomann enn hos Andertons (etter at MVA er fratrukket), men der kommer jo frakt i tillegg. Blir vel omtrent hipp som happ da, hvis man ikke ser etter de to rimeligste. Skal vi la det ligge nå? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg endelig fått testet både amp, kabinett og Maybach Lestern og alt innfrir så det holder! Kunne ikke vært mer happy med alt! Gitaren er nydelig å spille på og cleaner veldig fint ved å rulle ned volum knotten. 3.6 kg på en les paul er jo bare himmelsk!! PT låter bedre enn den forrige PT jeg hadde. Den tre veis switchen er kul og med switch i midten er det faktisk en veldig god clean lyd som også elsker pedaler. Strengt tatt trengs ikke vreng pedaler med en slik amp men jeg er pedal freak så kommer ikke utenom.

Skal teste med delay etc i fx loop og se om jeg egentlig hører noen forskjell. Jeg bruker Fulltone Mosfet Fulldrive 2 og Peach Fuzz og PT takler disse helt suverent.

Kabinettet er definivt mer enn nok til å holde følge med hardtslående trommis og en gitarist til i band mix. Herre Jemini, spilte med master på halv og det var mer enn høyt nok det!
Dette er min rigg som er kommet for å bli så nå ryker Orange PPC 212 kabinettet.

Har definitivt funnet min amp, mitt kabinett og min les paul. Sykt happy mann jeg nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.