Gå til innhold
Truckstop Chuckie

NGD! Crews KTR LS-01 FM

Anbefalte innlegg

Så det var der den havnet ja. Kjente det trykket litt ekstra når den lå på finn. 😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
50 minutter siden, Hanspanzer skrev:

Så det var der den havnet ja. Kjente det trykket litt ekstra når den lå på finn. 😉

Dibs!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt snedig handel det der.... Selger var lokal. Jeg var i kontakt med han da annonsen lå ute på Finn. For meg sto det mellom en ‘77 Greco og Crews’n, men før jeg rakk å bestemme meg forsvant Crewsannonsen. Javel, da ble den solgt tenkte jeg. Jeg forhandlet litt pris med selger av Greco, ting drøyet veldig siden han ikke var sikker på om han ville selge alikevel. Han bestemte seg til slutt for å beholde Greco’n, så jeg regnet med at jeg da hadde gått glipp av to fete Lesters. Samme kveld som det ble avklart angående Greco’n kom det plutselig en melding via Finn fra selger av Crews’n. Hans salg hadde falt i fisk da kjøper måtte trekke seg grunnet noe økonomisk babbel, så han lurte på om jeg fremdeles var interessert. Og det var jeg😄

• Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Mad Season
      Ny dag, nye muligheter. I dag kastet livet en Heartfield Talon V mot meg. I kasse og med litt ekstradeler. Nydelig rødrosa farge. Ingen skrammer, men litt eir på metalldelene. Og hønngamle strenger.
      Heartfield er Fender sitt forsøk på å bli Ibanez i skiftet mellom 80- og 90-tallet. Gitaren er temmelig sikkert laget på Ibanez-fabrikken som sto for JEM-gitarene. Her er det kvalitet med DiMarzio og Floyd Rose Pro. Trenger en seriøs rens, nye strenger, godt oppsett og en gjennomgang av elektronikk. Men fy fillern for ei fele! Her blir det lyd!
      Edit: skrudde av halsen, fikk bekreftet at det er en V. Ingen serienummer, ikke Fender på headstock.  Så trolig en av de første modellene. 

• Av Hanspanzer
      Jupp, det er lett å gå bananas. I dag kom disse tre inn. Hadde egentlig bare tenkt å handle sistnevnte. ..

Aria Pro II Leopold. 
      Det er lett å la seg lure. Denne fikk jeg til 950,- men så glemmer man litt Rinkya-gebyr, frakt og moms og slikt. 
      Grunnen til den lave prisen var et reparert (forholdsvis amatørmessig men solid) halsbrudd.
      Den låter og spiller grisebra men er 4,8 kg... Bonus (ikke alltid lett å tyde disse googleoversettingene) var at det følgte kasse med. 
      Totalt kom denne på ca 2800,- 

Ja...
      Plutselig dukket det opp noen eBow låter i repetoaret.. 
      Tipper denne ikke er japansk men virker mer solid enn den siste Burny Sustainerern jeg prøvde var. Skal gjøre litt research men tipper en noe eldre modell enn de nye kinesiske, MIK eller noe. Enromt lett men det er sikkert gjort plass til litt elektronikk og slikt. 3300g. 
      Lettspilt og fin men litt kjip og hissig lyd i bridge-pickup. Lett å gjøre noe med. 

Rosinen i pølsa! 
      Crews Key To The Rock (japanere og navn...). Japan, nitro, ihverfall top coat. 2800g. Meget pluss instrument med litt stativmerker svidd inn i nitroen. Fikk denne til en ok pris. Helt opp gitar! 

• Av Birkman
      HUff må bare få det ut en plass.
      Har sett på ny gitar lenge, men faller til stadighet tilbake til min fasinasjon av 70 og 80 talls MIJ gitarer produsert i Japan, så som greco, ibanez, yamaha, aria pro, charvel osv.., istedet for å bli facinert av dagens nye modeller.
      Ender vel heller opp med å kjøpe inn 2-3 vintage gitarer istedet for en ny til samme pris.
      Noen som lider av dette Japansyndromet?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.