Web Analytics
Jump to content

Rådgivning for salg: Fender frontmann 65 skal selges men hvor mye bør jeg ha?

Rottenikken

Recommended Posts

Jeg skal selge en Fender Frontmann 65 og har et bud på 90euro, ca 1000kr (selger ikke i Norge for tenk på porton og import men jeg spør om råd om pris) Bør jeg akseptere et bud på 90 euro? Den kjøpte jeg som brukt men det var garanti på den så den ble totalt overhalt gratis og fremstår nå som så god som ny, både utseendemessig og teknisk sett.

Jeg satte en pris på 125euro men er 90 eruo et spottbud? Hva bør jeg akseptere og hva bør jeg ha?

(til dere moderatorer: siden denne ikke blir solgt i Norge grunnet for dyr porto og impport fra Nederland og jeg kun rådfører meg så er dette ikke en salgsannonse for dere og jeg håper jeg dere lar annonsen stå her  i denne kategorien siden jeg tror flere mennesker ser den da.)

Jeg fikk en Fender Mustang 1 i går som jeg har i første etasje og den var det 1000 ganger bedre lyd i og mye mindre følsomme potmetere. Derfor selger jeg min Frontmann 65. Men merk dere en ting før dere rådgir pris. Siden Mustang 1 har pedal inngang så beholder jeg pedalen selv.

Edited by Rottenikken

Tja, har du hastverk med å selge så kan du vurdere å slå til. Hvis ikke kan du vente noen uker og se an videre respons. En tredje variant er å komme med et motbud til kjøper.  Ellers har du fått greie råd for å finne ut hva gjengs pris er :)