Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Firebird!


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Fikk tak i denne i høst, en Epiphone firebird vii fra 1995. Var ting som måtte fixes så den ble liggende ubrukt en stund i påvente av deler. Fikk den tilbake fra gitartekniker tidlig i januar og den har fått mer spilletid enn alle andre gitarene jeg har siden da. Utrolig digg lyd, behagelig å spille på....full av «mojo». Var i grunn litt spent på om jeg ville trives med gitaren, for firebird var helt ukjent for meg, men denne er kommet for å bli!

C0C96CB9-FD0C-43BD-BD28-98ABB7B0069F.jpeg

Endret av ErikKlæptn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, germaniumkid skrev:

Den der Bonamassa-Epien er kanskje et alternativ? 

Har tenkt på den, ja. Men gitarbudsjettet er litt lite for øyeblikket, så det må nok vente, desssverre. Har hatt et lite Clapton/Cream-kick i det siste, og det har ikke akkurat hjulpet på GAS-en...

Edit: Men hvis noen har en slik en, er jeg åpen for et bytte i en Vox AC30...

 

Endret av Gahr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Gahr skrev:

Har tenkt på den, ja. Men gitarbudsjettet er litt lite for øyeblikket, så det må nok vente, desssverre. Har hatt et lite Clapton/Cream-kick i det siste, og det har ikke akkurat hjulpet på GAS-en...

Edit: Men hvis noen har en slik en, er jeg åpen for et bytte i en Vox AC30...

 

Hvis det ikke MÅ våre gibson, så mener jeg å ha sett en TokaiBird ligge ute for 3500,- på finn ei stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ErikKlæptn skrev:

Hvis det ikke MÅ våre gibson, så mener jeg å ha sett en TokaiBird ligge ute for 3500,- på finn ei stund

Nice! Jeg ser det faktisk ligger en Joe Bonamassa Firebird ute på Finn på Laksevåg, så jeg sendte nettopp et bytteforslag...

  • Liker 2
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gahr skrev:

Nice! Jeg ser det faktisk ligger en Joe Bonamassa Firebird ute på Finn på Laksevåg, så jeg sendte nettopp et bytteforslag...

Suverent! Håper det blir fugl og ikke fisk fra LAKSevåg på deg nå da....’cause i guess you have heard?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.