Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alexi Laiho & Roope Latvala spiller klassiskt


hypotc

Anbefalte innlegg

synes dette bare var kjedelig, dessuten var det trickster som begynte å bable om alexi

Nei det var du som sa du hata Alexi.

razh0r skrev først:

"Hvorfor er det så kjedelig da?

Kan man gjøre Vivaldi's Summer noe morsommere?"

Også skrev du:

"hater alexi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva trodde du denne tråden handlet om? Ferskpresset rosin-juice?

Når du kommer med slike kommentarer og utsagn kan du ikke vente deg at folk ikke skal reagere.

synes bare det var møkk kjedelig..... dette hadde værtl like kjedlig om VAi hadde spilt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestoen i vivaldis sommer er jo blant de tøffeste komposisjonene som finnes (imo), så om du synes det er kjedelig, så synes jeg synd på deg...

Kjedelig framført slik, det skal jeg si meg enig i. Jeg har fremdeles til overs å finne klassisk/neo-klassisk elgitarronk som ikke kjeder livet av meg. Og det har lite med selve komposisjonen å gjøre. Minus to poeng til for poser-fag-image, forresten. Svart neglelakk, HAHA, gå og heng med Nuno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Kjedelig framført slik, det skal jeg si meg enig i. Jeg har fremdeles til overs å finne klassisk/neo-klassisk elgitarronk som ikke kjeder livet av meg. Og det har lite med selve komposisjonen å gjøre. Minus to poeng til for poser-fag-image, forresten. Svart neglelakk, HAHA, gå og heng med Nuno.

HANS K: prøver Ikke snakke meg ut.... dette er bare et forum :mellow:

hater alexi, men nuno er bare helt sjef! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.