Gå til innhold
treddon

Trommis i Steinkjer og omegn?

Anbefalte innlegg

Gitarist på 24 fra Steinkjer på utkikk etter en musiker (en jam buddy) å spille med. Helst trommis eller en annen gitarist eller bassist

Er mest interessert i metal, men spiller gjerne alt av musikk så lenge jeg har noen å spille med :)

Ta kontakt ved interesse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei!

Er en 31 år gammel trommis som kom flyttende til Steinkjer i august, søker folk og jamme med.

Liker å høre på progressive rock, funky greier som groover egentlig. Har spilt i mange år, men lite seriøst og lite touring. Har et gretch-kit med hele pakka.

Knallrævva opptak av jams jeg har gjort tidligere:

Kauk ut om du har lyst til å jamme!

-MartinUH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Eagle
      Hey Ho! Spiller pønk, spiller rock og er hypp på et band å spille kjapt og enkelt med. Regner med at det finnes flere likesinnede 🤘😎 Holder til i Oslo. 
    • Av Troll
      Hvis jeg skulle brukt en tusenlapp på en reverb, hva burde jeg gått for? Tc Hall of Fame 2? Ser de går for rett over tusenlappen helt ny.
      Ligger et par EH Cathedral på finn. Er det noe stas? 
      Fordel om den har shimmer. Kunne tenkt meg Strymon Big Sky, men den blir for heftig siden jeg kun skal bruke det til litt testing og leking i loopen på Mooer Preamp Live. 
    • Av PowerShot-x
      Søker noen til uforpliktende jam. Enten en gitarist eller bassist. Bor i Akershus. Skal stå litt på siden min her inne hva jeg holder på med, liker. Det er som sagt en uforpliktende jam.    
    • Av Rokamy
      Noen som kan hjelpe med en verdivurdering av denne gitaren som jeg kjøpte i begynnelsen av 80?
      Meget lite brukt og i meget godt stand.

• Av Jaden
      Vurderer å selge min Tom Anderson fordi den ikke lenger blir brukt.
      21000 kr
      Har ligget i kassen sin de siste 1-2 årene og bare brukt hjemme.
      Dette er en Short Drop Top Classic med 24.75" scale length, ikke 25.5" Følger med original kasse og vibbearm.
      Det er noen "riper" og vanlig bruksslitasje på gitaren.
      Spør eller PM for mer info og/eller flere bilder.

Legger ved bilder av gitar og av spesifikasjoner. Serienummer er 12-11-13N

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.