Web Analytics
Gå til innhold
vim

Maybach - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Tidligere Gitarhuset Trondheim, Nå Falck Musikk, fører ihvertfall Maybach. Kan det være noe som henger igjen fra den tiden? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en Maybach SG Junior hos Falck Musikk hvertfall, men det står ikke på nettsidene til Maybach. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falck fører fast i sortimentet. De hadde maken til Threechords og min inne for et par uker siden.
Gitarhuset Oslo Sentrum tror jeg var litt sporadisk, men fikk testet en sort "54" der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den SG junioren så jo raff ut. Hvordan er halsprofilen (liker SG '61 sin)?  Prisantydning? Sammenlignet med Collings, hvor ligger de sånn håndtverksmessig? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gitarhuset i sentrum skal visst ha to stk inne. Vet ikke hvilke farger men må innrømme at jeg også har lyst på en i sort OG en i gull...

Endret av Threechords

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, vim skrev:

Gitarhuset Oslo sa de hadde en blå med P90 da jeg var innom (tror jeg), men jeg så aldri etter...

This one?

IMG_3156.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, WelhavenT skrev:

This one?

IMG_3156.JPG

Den var faktisk litt sånn stygg-kul :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dette merket som skal hypes nå ja. Merk at jeg overhodet ikke har noe mot dette oog jeg har aldri prøvd en Maybach, men jeg hadde nok tatt en Gibson personlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greenophile som jeg er hadde jeg nok selv satsa på en Corsa. Kulere headstock har den også. Men det er seriøst fine finisher på disse Maybach-ene. 

Synes det er vanskelig å vurdere LP på pris, om man ser bort fra GCS. Er så mye rart der ute, både Gibson og ikke-Gibson.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal en tur innom Falck i morra, tenkte å teste den Albatroz '65en (aka SG Jr.) i samme slengen. Så får vi se om jeg hiver meg på "hypen" ?

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 1/1/2017 at 14.19, OsamaFetLaden skrev:

Greenophile som jeg er hadde jeg nok selv satsa på en Corsa. Kulere headstock har den også. Men det er seriøst fine finisher på disse Maybach-ene. 

Synes det er vanskelig å vurdere LP på pris, om man ser bort fra GCS. Er så mye rart der ute, både Gibson og ikke-Gibson.

Vet ikke helt om jeg er enig i det gitt... 

LD-001f.jpg

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corsaen er sikkert bra, men hedstocken... Les Paul møter Dean Flying V :)

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.