Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal, skal ikke?


The Euphor

Anbefalte innlegg

Har tilbud om å kjøpe en slik til overkommelig pris. Har forståelse for at jeg kan finne en bedre bass til samme pris, da gjerne i en Squier eller billig Lakland kanskje. I den prisklassen under kr 6.000,-. 

Ønsker noen gode grunner til å enten gå for en bass bare fordi jeg synes den er dritkul, men også noen gode grunner til å heller kjøpe noe som sannsynligvis er bedre som instrument. Vil understreke at bassen helt sikkert er bra nok for meg som instrument, men kunne betalt mindre for en like god bass, fra f.eks. Squier.

Det er snakk om en Ibanez RD727 i denne fargen (ikke den aktuelle bassen på bildet).

full_guitar3821_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du i det hele tatt lurer. Selvsagt skal du ha Ibanez!

Ibanezbasser er jevnt over gode instrumenter til prisen. Ikke noe å lure på.

Ellers kan jeg nevne Cort i samme slengen, hvis den over ikke er noe for deg, men det er den.

Som du sikkert vet, så har jeg en slik. Det er en veldig OK bass med lyd i "fenderland". Låter veldig bra, og med en hals som nok passer til en gitarist som er vant med RG- halser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, The Euphor skrev:

Det ble en skal, og jeg ser at det trolig var feil farge på bassen i bildet jeg postet. Vel, kommer helt sikkert bilder når bassen er mottatt.

Fikset feilen for deg. Har en "halv" stol til overs, skulle du trenge reservedeler. Satte på Badass på min, siden det manglet deler fra originalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.