Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Full lineup Larvik Gitarfestival 2017

Larvikgitarfestival

Anbefalte innlegg

Larvik Gitarfestival 2017 - 24.-26. Mars 2017

Fullt program:

PAUL GILBERT (us)

TOSIN ABASI (us)

MIKE KENEALLY (us)

ROB CHAPMAN / RABEA MASSAAD (uk)

MAGNUS BERG (n)

ALEX SKOLNICK TRIO (us)

GABRIELLA QUEVEDO (s)

EMIL ERNEBRO (s)

SIMON SIGURDSON (n)

MARIUS NOSS GUNDERSEN (n)

TASTY (n)

BISÓN (n)

JOSTEIN ODLAND (n)

Konserter/Workshops + Stor messe i storsalen

Festivalpass slippes 1/12 - kun 300 plasser, dagspass slippes på nyåret hvis det er kapasitet.

Billetter: her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det oversikt over dagsprogrammene (hvilke artister som spiller hvilke dager)? Og burde ikke Skolnick Trio stå litt høyere opp på plakaten?

Edit: ser nå at det kun selges festivalpass til alle dager. Men finnes det info om hvilke artister som spiller når?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av kongssund_
      Søkte litt rundt etter kule gitarer fra 80 tallet på nettet, var jo enormt mye snacks. La jo merke til at reklamen ofte var litt annerledes enn i dag.
      Kjører på med noen fine reklamer på diverse gitarmerker. Mye fine farger og former. Dagens reklame blir liksom litt....kjedelig.

Har du noen klassikere, så sleng dem inn.

• Av Vallegitar
      Hei!
      Deler med dere et utdrag fra min eksamenskonsert i 2012. Det er et brutalt stykke for hendene men gøy for øret :)
      Sonata Giocosa betyr gøy eller munter sonate. Inspirert av flamenco og spansk folkemusikk. 
      Håper dere liker den!
      https://www.youtube.com/watch?v=HEu5D93DS-A
      Hilsen Thomas
    • Av eikenotten
      Hei, jeg er dessverre ikke helt sikker på hvor eller hvem jeg kan spør om hjelp angående dette. Jeg vil gjerne prøve å finne ut noe mer om en gammel akustisk gitar. Foreldrene mine kjøpte et gammelt hus fra 1993, sammen med huset fulgte med en del gamle møbler og saker som den forrige eieren av huset ikke ville ha med seg, noe av det som ble lagt igjen var en gammel gitar som jeg og søsknene mine har lekt mye når vi vokste opp. Ifølge den tidligere eieren av huset gjenfortalt av mine foreldre så er gitaren muligens nærmere 100 år gammel, jeg har ikke noe som kan støtte den teorien dessverre men jeg kan legge ved bilder av gitaren.
      I en periode fra 2012 til 2017 har gitaren stått på utstilling på en kafe til utlån, en dag i 2016 var det en mann som drev med restaurering av samleobjekter som mente på at denne gitaren kan spores helt tilbake til slutten av 1800-tallet til så sent som starten av 1920-tallet. Han insisterte på at foreldrene mine burde finne ut mer om denne gitaren.
      Er det noen her som klarer å hjelpe meg med å spore gitarens opphav? Hvem man kontakter for å finne verdi på gitarer? Det eneste som står på gitaren er tallet seksten inni gitaren skrevet forhånd kanskje med en blyant. 

• Av Tarzan
      Har ligget på finn ei lita stund, men legger ut linken her Og. Pris ved kjapt salg kan selvfølgelig diskuteres. Kan og være interessert i bytter. Står detaljer i finn linken her :https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=175749732
      Er egentlig en meget god gitar ifht til pris.  Ligger også en ngd tråd da jeg kjøpte den her på forumet en plass 😀 

• Av Jegsann!
      Er det noen som vet hva det engelske ordet for "besifring" er? Chordal voicing? Takk.
  • Siste aktive tråder

• Er det noe jeg har lært, så bruk litt penger på korrekte plekterbrett, kina-varianter funker aldri. Original Fender, Warmoth og fra Crazyparts.de er gode.
    • Kjøpte dette plekterbrettet til en MJT-strat jeg har, men det var helt skivebom på hull-plassering.  Tenker kanskje på dette, da det er rimelig og jeg tror det skal stemme overens med hullene (må fram med målebåndet når jeg kommer hjem i kveld). Problemet er bare at det er fra eBay og Kina, slik at da har jeg vel ikke det plekterbrettet før etter jul.  Da er spørsmålet, finnes det noe kjappere alternativ enn det jeg har linket til fra eBay og som ikke koster skjorta? Er ute etter HSS, helst litt aget hvit eller mint.  EDIT:  Burde kanskje legge ved en beskrivelse av hvor feilen ligger. På bildet under ser dere et bilde av plekterbrettet. Ingen av hullene traff perfekt, de fleste lå litt feil (nok til å ikke få ned i en skrue), mens markeringene med rødt er der det er en ganske stor feil. Særlig ligger feilen i skruen over midtpickupen. Dette skulle vel tilsi at det plekterbrettet jeg har kjøpt tilsier 1962-plassering, mens jeg skulle hatt 1964-plassering? 
    • En kone skjermet etter alle kunstens regler
    • Nå er det vel ganske ofte slik at de fleste amper låter best (for gitaristen) off center. Det er jo derfor man som regel heller ikke plasserer mikk rett i senter på høyttalerkonen, og mange skjermer senter på konen med f.eks. tape.
    • Jeg laget en enkel jig for sliping av scarf joint på halsen /headstock.  Den kan enkelt justeres til hvilken grad jeg vil ha, her f eks, 10 grader.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.