Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGOD - New Guitar Ordered Day


Threechords

Anbefalte innlegg

Ble sånn passe bra bilder nå på kveldinga men skal få oppdatert med bilder i dagslys i morgen som virkelig får fram denne skjønnheten.

Mulig det var samme russer som monterte stemmeskeuene på min men det var kanskje litt tidligere i drikke prosessen:)

Men fy faen for ei fjøl!! Digg å spille på rett ut av caset. Spiller helt nydelig og gleder meg til å teste på forsterker i helga!  Vekta er ca 3.2-3.3 kg!!! DIGG!! Det eneste jeg skal bytte på denne er knottene og kanskje tippen til pup switchen.

Ble jo nærmest litt i overkant horny av dette så må nesten gå og spille litt:)

IMG_0171.JPG

31152202733_3ba1c01ec7_z.jpg

31121623334_8cb18f9c3d_z.jpg

31844949681_9c3003362a_z.jpg

31587987470_f2f0085dfd_z.jpg

31587987710_83c2845e20_z.jpg

Endret av Threechords
La til flere bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, sånn skikkelig bryllupsreise-stemning, lizm!!??

Neida..., fra spøk til Halvor. Ser ålreit ut denne. Stemmeskruene er fint linet opp. Blir fint å se agingen i godt lys. Hvordan syns du den ser ut selv, @Threechords? (Agingen). 

Også spent på lakken i skikkelig lys. 

Endret av Truckstop Chuckie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes finishen er helt innertier, akkurat slik brown/honey burst som jeg har vært på jakt etter i lang tid nå. Vintagegitar hadde nylig en Gibson LP i drømme finishen, men prisen gjorde den dessverre uaktuell. Så dette er nok det nærmeste jeg kommer. Selve agingen er nydelig utført og ser virkelig ekte ut.
Jeg kan egentlig ikke berømme utseendet godt nok og jeg håper jeg får fram dette i bildene i morgen. Ellers er det bare å ta kontakt om noen ønsker å se denne in persona.
Vanligvis leverer jeg alle gitarerene mine inn for en set up etc men tror virkelig ikke denne trenger det sånn i starten, men vi får se. Jeg skal jo plugge den inn også og sjekke hvordan det låter forhåpentligvis i løpet av helga.
 

Her er noen flere kveldsbilder med blitz og jævelskap, ble ikke helt innertier disse bildene men men. Du skal få ein dag i morgo.... osv!
 

 

IMG_0486.JPG

IMG_0487.JPG

IMG_0488.JPG

IMG_0489.JPG

IMG_0490.JPG

IMG_0491.JPG

IMG_0492.JPG

IMG_0493.JPG

IMG_0494.JPG

IMG_0495.JPG

IMG_0496.JPG

IMG_0497.JPG

IMG_0498.JPG

IMG_0499.JPG

IMG_0500.JPG

IMG_0501.JPG

IMG_0502.JPG

Endret av Threechords
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Threechords skrev:

Spent på Crews. Har tittet på de og Momose også. Eller er Momose samme som Crews?

Crews er vel et husmerke for Musicland-kjeden i Japan, eller noe. Er modeller i flere prisklasser. Den jeg venter er ikke blant de aller dyreste, men ingen billiggitar heller (tror den hadde nypris på rundt 130000 yen).

Tror det er Bacchus som har produsert Crews-gitarene, men kan ta feil. Er i hvert fall MIJ. Etter bildene jeg har av gitarene så har den flott flammelønnstopp, som jeg er ganske sikker på ikke er finér, men flammelønn tvers igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.