Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

American Standard Stratocaster RIP?


blaamann

Fender American Standard Stratocaster avviklet  

15 stemmer

  1. 1. Hva synes du om at Fender American Standard Stratocaster blir avviklet?

    • Synd, bedre arbeidshest fant en ikke (Pragmatikeren)
      2
    • Good riddance, Re Issues rules (Vinkork snifferen)
      3
    • Meh, bryr meg mer om online kattevideoer (Djenteren)
      10


Anbefalte innlegg

Artige alternativ... men kan ikke si meg enig i noen av de, derav ingen stemme.

Har ikke hørt dette ryktet før, men jeg tar det i tilfelle ikke så tungt. Blant Standard serien så har jeg sjeldent funnet gitarer jeg har likt... Stratocastere jeg har prøvd som jeg har likt har samtlige ligget enten i sjiktet over eller under. Artist series, Deluxe Series, Select, Made in Mexico.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må vi nok bare være uenige.
Siste årene har Am Std vært veldig bra og jevne synes jeg, stort sett alle stratene jeg har testa har vært gode og resonante, samt tight bygd.
Har dog prøvd endel skuffende Reissues, mye sloppy håndverk og døde gitarer. Synd, da jeg hadde store forhåpninger for de nye reissueseriene da de kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 minutt siden, blaamann skrev:

Er det noen som vet om det står "MADE IN U.S.A" på professional series?

Det står "Corona, CA". Ikke pga endringer i produksjonssted men pga nye særdeles strenge retningslinjer for å få lov til å skrive "Made in USA" på produkter i California.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blix skrev:

Det står "Corona, CA". Ikke pga endringer i produksjonssted men pga nye særdeles strenge retningslinjer for å få lov til å skrive "Made in USA" på produkter i California.

Peiling på om dette gjelder Fender Custom shop også? Treverk bør være enkelt å få fra nordvest og hardware må da også være mulig på dyrere modeller slik at en kommer under 5% (eventuelt 10% regelen) for å kunne bruke 'MADE IN U.S.A' .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.