Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis fram din favorittgitar


Rottenikken

Anbefalte innlegg

9 timer siden, E5150 skrev:

Om det er favoritten er usikkert da jeg liker alle gitarene mine, men det er den jeg spiller mest på om dagen. En Yamaha SG600 fra 1980 eller noe sånt. Herlig tung lyd fra en herlig tung gitar :-) 

Sg600.JPG

Litt spesielle de der. Litt sånn mellomting mellom SG og LP. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vanskelig å si hva som er favorittgitaren, men denne er den som får mest spilletid. Dette er en PRS Mira X som jeg kjøpte hos Riff i Trondheim rundt 2009. Letteste gitaren jeg har hatt da den har Obeche i kroppen. Utrolig behagelig hals og veldig allsidig. Ikke verdens mest spennende utseende, men en skikkelig arbeidshest!!!?

10C75AB5-4A8E-4245-A566-55F2AA8131DD.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
14 minutter siden, SteikBacon skrev:

Åssn funker den switchplasseringen? Du dulter ikke borti den ofte?

Det var noe jeg tenkte mye og lenge på før jeg bestemte meg for at der vil jeg ha den... aldri fått testet en gitar med den plasseringen og Husemoen hadde heller ingen erfaringer...

Sånn i etterkant kan jeg si meg fornøyd... dvs. nei, jeg dulter ikke borti ☺️

Nydelig fjøl og blir nok bedre når jeg får den tilbake. Han har den inn for ett par endringer jeg ville ha gjort. Andre typer strap-locks og ett hår høyere nøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎01‎.‎2018 den 0.22, Skullkrusher skrev:

ESP M-II er nok favorittgitaren min for tiden. Breeed og passe slank hals, plettfri konstruksjon og finish, god access og ergonomi. Kunne tenkt meg en mer spennende finish, ellers er den alt jeg leter etter i en gitar. :) 

m-ii.jpg

Hva mener du med breeed hals?

Jeg har også en M-ll. Jeg vurderer og "slanke" halsen litt, både i bredde og tykkelse. Ned til hva ESP kaller "ultra thin U-neck" eller hva Ibanez kaller "wizard neck".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.