Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis fram din favorittgitar


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Hva som er favorittgitaren er avhengig av så mye.... Når jeg spiller i skranglerockbandet er det faktisk denne her som alltid er på plass! Litt pinlig å innrømme det, men gitaren er utrolig bra! Litt mørkt bilde med vilje for å skjule detaljer!

IMG_0655.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, askret skrev:

Hva som er favorittgitaren er avhengig av så mye.... Når jeg spiller i skranglerockbandet er det faktisk denne her som alltid er på plass! Litt pinlig å innrømme det, men gitaren er utrolig bra! Litt mørkt bilde med vilje for å skjule detaljer!

IMG_0655.JPG

Hvorfor er det flaut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater egentlig slike Kina gitarer, og har alltid ment at de bør brennes.....  Men så kjøpte jeg denne for en slikk og ingenting for å sjekke de ut selv..

En ekte Chibson SG Angus Young Signature.. Veldig bra laget.

Har oppgradert den med vibrato og Edmire P9 pickup i neck, og en Epi G400 pickup i bridge... Og har skiftet ut alle ledninger i den, de datt ut da jeg åpnet lokket bak....

Som sagt, overraskende god gitar! Flott hals, og kraftig god lyd (men det er jo pickupene sin skyld!)

Endret av askret
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli R8'en min. 2012 modell. Helt stock foruten metall jackplate. Ja, boltene til tailpiecen har rustet. Samt alt av skruer. Undertegnede svetter veldig på hender ? blir ordentlig relicing da om ikke annet. Virker som VOS finishen gjorde fortgang i prosessen. Ikke hatt samme rusting på gitarer med "gloss" metall. 

8417e4fd34fed9457d2d4902b79fbda623de01a3

Endret av blackstrat91
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jackson Dinky PS4L Performer reverse 1996 Japan .

Denne er blitt brukt klart mest de siste årene og kjøpte den for hele $179 da kursen var under 6 . Har dog alltid ca. 10  andre Ibanez-Tokai-Jackson-Charvel- Kramer stående  i stativet til enhver tid .

Spiller veldig bra og originale Jackson Japan pickups er urørt da de låter for  bra til å byttes . Bridge pickup måler kun 7.9k ohm så den er ikke akkurat ekstrem metal som de fleste tror absolutt alle Jackson har . 9-42 strenger stemt ned en halvtone med digre bånd gir den litt scalloped feeling . Veldig lett for vibrato og bending .

 

 

DSCN0235.JPG

DSCN0276.JPG

DSCN0282.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.