Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Punk-sang


Sindrex

Anbefalte innlegg

For det første var jo lyden så dårlig at man skulle tro det var spilt inn under vann, for det andre var det en låt som hvem som helst kunne snekra sammen (med tanke på akkorder), for det tredje var det ikke no vokal og da bør musikken være bra, for det fjerde var det ikke punk og når du skriver punk forventer jeg punk og ikke noe som høres ut som tre 12-åringer som prøver å jamme på en låt ingen av dem kan, og for det femte, så var det ikke trøkk i det, det var bare sølete. Hvis du er så sikker på at det er bra, så spill det inn med bedre lyd så kan jeg vurdere det på nytt når jeg hører den forbedrede versjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er som du har sagt kjempedårlig, klarer ikke å høre selve låten ordentlig. Men selve låten i seg selv var ikke så dårlig, kanskje litt ensformig, med bra lyric kunne det blitt passe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men man trenger vel ikke å begrunne at noe suger når du hører noe slikt?

Det er din mening. Eg synst man bør argumentere uansett, ikkje berre for at andre skal få lese kva folk meiner om låta, men og for at dei som har laga den har noke å jobba med.

lars_loffen og ramb00m: Takk for det. Blir nok vokal etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første var jo lyden så dårlig at man skulle tro det var spilt inn under vann' date=' for det andre var det en låt som hvem som helst kunne snekra sammen (med tanke på akkorder), for det tredje var det ikke no vokal og da bør musikken være bra, for det fjerde var det ikke punk og når du skriver punk forventer jeg punk og ikke noe som høres ut som tre 12-åringer som prøver å jamme på en låt ingen av dem kan, og for det femte, så var det ikke trøkk i det, det var bare sølete. Hvis du er så sikker på at det er bra, så spill det inn med bedre lyd så kan jeg vurdere det på nytt når jeg hører den forbedrede versjonen..[/quote']

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, er mikrofonen deres pakket inn i melkekartong? :|

Uansett, det var lettere utight noen steder, så dere må nok øve mer.

Ellers så har jeg hørt verre, og dere hadde jo tross alt noen litt fengende greier på gang.

Også var det en fantastisk morsom måte å telle opp på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst' date=' er mikrofonen deres pakket inn i melkekartong? :| [/quote']

Nei' date=' i en cornflakes pakke. [/quote']

Lol :mrgreen:

Sangen hadde trøkk i seg, så jeg tror den kunne blitt bra viss den hadde blitt tatt opp med litt bedre kvalitet. Som noen andre her sa vil også sangen bli bedre med vokal. Blir litt for ensformig uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.